۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 12675
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 22 می 2021 - 10:12 |
تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در چارچوب رقابت‌های لالیگا امشب به مصاف حریفان خود می‌روند.

رقابت مادریدی‌ها برای فتح لالیگا/ بارسلونا به دنبال پایان خوش

هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا، امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می شود. در مهم‌ترین دیدار‌های این هفته رئال مادرید به مصاف ویارئال می‌رود و اتلتیکو مادرید هم با رئال وایادولید دیدار خواهد کرد. ایبار – بارسلونا تیم فوتبال بارسلونا هفته گذشته در دیدار خانگی مقابل سلتاویگو شکست خورد تا امید اندک هواداران […]

هفته سی و هشتم و پایانی لالیگا، امروز با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می شود. در مهم‌ترین دیدار‌های این هفته رئال مادرید به مصاف ویارئال می‌رود و اتلتیکو مادرید هم با رئال وایادولید دیدار خواهد کرد.

ایبار – بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونا هفته گذشته در دیدار خانگی مقابل سلتاویگو شکست خورد تا امید اندک هواداران این تیم برای قهرمانی در لالیگا، یک هفته قبل از پایان مسابقات از بین برود.

بارسلونا از ۳۷ دیدار خود، ۲۳ پیروزی و ۷ تساوی به دست آورده و آمار قابل تامل ۷ باخت را به ثبت رسانده است.

آبی و اناری پوشان که دیگر شانسی برای قهرمانی در لالیگا ندارند، در دیدار خارج از خانه مقابل ایبار به دنبال پیروزی هستند تا شکست تلخ مقابل سلتاویگو را جبران کنند.

رئال مادرید – ویارئال

رئال مادرید در این فصل نتوانست مانند فصل‌های گذشته قدرتمند ظاهر شود و همین موضوع باعث شده تا قهرمانی این تیم به، اما و اگر بکشد و به غیر از پیروزی مقابل ویارئال، منوط به شکست شاگردان دیگو سیمئونه برابر رئال وایادولید شود.

حتی تساوی اتلتیکو مادرید هم می‌تواند برای رئال مادرید ناخوشایند باشد، زیرا تفاضل گل شاگردان سیمئونه ۴۱ و کهکشانی‌ها ۳۸ است؛ بنابراین در صورت تساوی اتلتیکو مادرید، پیروزی پرگل لازمه قهرمانی سفیدپوشان است.

رئال مادرید تا به اینجای کار ۲۹ پیروزی به دست آورده، ۹ بار برابر حریفان متوقف شده و در ۴ بازی شکست خورده است. شاگردان زین الدین زیدان فقط به خاطر یک پیروزی کمتر و یک تساوی بیشتر از اتلتیکو مادرید، با ۸۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند.

 


رئال وایادولید – اتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید که تا چند هفته قبل اختلاف امتیازی ۲ رقمی با تیم دوم جدول ایجاد کرده بود، در هفته‌های پایانی امتیاز زیادی از دست داد.

اتلتیکو مادرید برای پایان دادن به سلطه ۶ ساله رئال مادرید و بارسلونا بر لالیگا، تنها به یک پیروزی نیاز دارد.

اتلتیکو مادرید با کسب تساوی هم می‌تواند به قهرمانی برسد، اما این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که رئال مادرید با اختلاف بیش از ۳ گل ویارئال را شکست ندهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.