Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 20340
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 09 اکتبر 2022 - 13:50 |

شمسایی: روز استثنایی دروازه‌بان ژاپن بود/ قسمت نبود قهرمان شویم

سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید تیمش با وجود نمایش فوق‌العاده برابر ژاپن، قدر فرصت‌هایش را ندانست.
شمسایی: روز استثنایی دروازه‌بان ژاپن بود/ قسمت نبود قهرمان شویم

وحید شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران در فرودگاه امام اظهار کرد: شرمنده مردم شدم. بازیکنان تلاش خود را انجام داد. فکر نمی‌کردیم آن روی فوتسال به ضرر ما بچرخد. بازیکنان من تلاش خود را کردند و دوست داشتم با جام به فرودگاه بیایم اما قسمت ما نبود.

او ادامه داد: در فینال هم فرصت گلزنی زیادی داشتیم اما در روز استثنایی دروازه‌بان ژاپن، توپ‌های ما به گل نرفت. عملکرد درخشانی داشتیم و دوست داشتم با جام درخشان‌تر شود اما قسمت نشد. دوست داشتم در این روزهایی که حال مردم ایران خوب نیست و اتفاقات سخت رخ می‌دهد، جام را تقدیم مردم کنم اما قسمت نبود. گلر دوم به علت مصدومیت دروازه‌بان اول در دیدار با ازبکستان، در برابر ما هم حاضر شد. برای من عجیب است که یک دروازه‌بان با یک بازی و ۵ دقیقه بهترین دروازه‌بان آسیا می‌شود. تا شب قبل از بازی، سعید مومنی کاندیدای بهترین دروازه‌بان بود. این که دروازه‌بان خوب عمل کرد، ربطی به آنالیز آن‌ها ندارد زیرا ما بارها خط دفاعی این تیم را شکستیم اما توپ‌های‌مان به گل تبدیل نشد.

شمسایی در خصوص آینده گفت: بسیاری از بازیکنان ما تا سال‌های سال می‌توانند بازیکن تیم ملی باشند و اگر می‌خواهیم اقتدار ما بالا بماند، باید از همین امروز برنامه‌ریزی کنیم تا تیم را به سرمنزل مقصود برسانیم زیرا از فردا هم دیر است. در رختکن به تاج گفتم که او باید این تصمیم‌ها را بگیرد زیرا در دست فدراسیون است.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره خلا بازی دوستانه بزرگ تصریح کرد: آن ۳، ۴ بازی که در تایلند انجام دادیم، چشم ما را روشن کرد و تا فینال هم خوب بودیم و حتی در فینال هم می‌توانستیم برنده باشیم. تعداد موقعیت‌های زیادی داشتیم اما فرصت قهرمانی را از دست دادیم. وقتی در نشست پیش از بازی از کاپیتان ژاپن سوال شد که چرا به عربستان باختند، پاسخ داد همیشه آن تیمی که بهتر بازی می‌کند برنده نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.