۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 30 April , 2024
شناسه خبر : 18833
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, فوتبال, فوتبال اروپا, والیبال, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 12 ژوئن 2022 - 12:54 |

برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره در استان تهران / عکس

سید جمال الدین مختاری مسئول کمیته بسکتبال سه نفره استان تهران از برگزاری مسابقات امروز بسکتبال سه نفره در رده سنی بزرگسالان خبر داد .
برگزاری مسابقات بسکتبال سه نفره در استان تهران / عکس

سید جمال الدین مختاری مسئول کمیته بسکتبال سه نفره استان تهران گفت: این مسابقات به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع)، روز جمعه ۲۰ خردادماه با حضور ۲۴ تیم در سالن سرپوشیده کاوه غرب در محله مهران ، از ساعت ۹ صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت .
وی افزود : پس از مرحله ی مقدماتی ، ۱۸ تیم به مرحله حذفی صعود پیدا کردند .مختاری گفت : چندین سال است که برگزاری مسابقات سه به سه بسکتبال باب شده و ما با پیگیری های بعمل آمده با هیات بسکتبال استان تهران موفق شدیم، شرایطی را فراهم کنیم که این ایونت ها به شکل های مستمر در حال برگزاری باشد . وی ادامه داد: در حال حاضر ، این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در حال برگزاری است که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. به گفته ی مسئول کمیته بستکبال سه نفره استان تهران، در انتهای این مسابقات ، ۴ تیم برتر مشخص خواهند شد و در ساعت ۱۸ امروز مسابقات رده بندی و فینال برگزار می شود.وی اضافه کرد : از طرف هیات بسکتبال استان تهران و اسپانسر مربوطه ، جوایز نقدی به تیم های اول و دوم و سوم تقدیم می شود . مختاری خاطر نشان کرد : تمامی مسابقات بسکتبال سه نفره توسط هیات بسکتبال استان تهران در فدراسیون جهانی بسکتبال سه نفره ثبت خواهد شد و یک رزومه قوی برای کشور و استان تهران خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.