خسارت 30 میلیاردی بجنورد در حوادث اخیر
خسارت 30 میلیاردی بجنورد در حوادث اخیر شهردار بجنورد گفت: اغتشاشگران ۳۰ میلیارد تومان به شهر بجنورد خسارت وارد کردند. به گزارش مشهدنیوز؛ محمدعلی کشمیری در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: اموالی که در شهر وجود دارد متعلق به همه مردم است، اما متاسفانه اغتشاشگران به آنها خسارت وارد کردهاند. وی گفت: در حوزه اموال خودروی خسارتهای واردشده […]















