۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 20149
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, اقتصادی, ایران, تیتر یک, حقوقی و قضایی, خانواده, دولت, دیگر رسانه ها, سلامت, سیاست خارجی, سیاسی, شهری, علم و فناوری, عمران و اشتغال, محیط زیست, ویژه تاریخ انتشار : 29 آگوست 2022 - 14:48 |
وزیر کشور:

پیش‌بینی‌های لازم برای پیاده روی اربعین حسینی انجام شده است

وزیر کشور گفت: پیش‌بینی‌های لازم از سوی ایران و عراق برای پیاده روی اربعین حسینی اندیشیده شده است.احمد وحیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفرهای استانی گفت: پروژه‌های بسیار مهمی در این سفرها تصویب شده و منابعی که مربوط به سال گذشته بود تقریبا همه تخصیص یافته است.
پیش‌بینی‌های لازم برای پیاده روی اربعین حسینی انجام شده است

وی اظهارکرد: منابع سفرهای مربوط به این دوره نیز در حال تخصیص است و در آینده نزدیک نهایی می‌شود.

وزیر کشور از اختصاص یک هزار میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و خاطرنشان کرد: اختصاص این رقم سبب تحول در استان می‌شود.

وحیدی با اشاره به کمک دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد در سیل اخیر تصریح کرد: از محل بحران اعتباری برای جبران خسارت سیل تخصیص داده شده و تلاش می‌شود این خسارت جبران شود.

وی با اشاره به اینکه برای سومین بار در طول یک‌سال دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنم، ادامه داد: موضوعات مختلف دیگر استان نیز با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان استان بررسی خواهند شد و تصمیمات لازم گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نرخ رشد تورم نزولی است و به معیشت مردم کمک می‌کند، عنوان کرد: دولت و در راس رئیس جمهور در میدان هستند تا خواسته مردم جبران شود.

وحیدی در خصوص پیاده‌روی اربعین و حضور مردم ایران در این آیین مذهبی بیان کرد: پیش‌بینی‌های لازم از سوی ایران و عراق اندیشیده شده است و تلاش همه دست اندرکاران این است که زائران بتوانند این سفر را با رفاه کامل انجام دهند.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه حجم زیادی از مردم کشور عازم این سفر هستند به همین دلیل تراکم زیادی خواهیم داشت، بیان کرد: مردم در مدیریت سفر به گونه‌ای اقدام کنند که بتوانند در فواصل مختلف سفر را انجام دهند و همه را برای روز و روزهای مانده به اربعین نگذارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.