۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 4616
  پرینتخانه » حوادث، انتظامی تاریخ انتشار : 04 آگوست 2019 - 11:52 |
بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش مداوم؛

آتش ساختمان نیمه‌کاره هتل آسمان شیراز خاموش شد

بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش مداوم؛ آتش ساختمان نیمه‌کاره هتل آسمان شیراز خاموش شد آتش ساختمان هتل نیمه‌کاره آسمان در شیراز بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش اطفاء شد. به گزارش مشهدنیوز، ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه ۱۳ مرداد، اعلام شد که با شناسایی کانون اصلی، آتش هتل آسمان در شیراز مهار شده و آتش‌نشانان در […]

آتش ساختمان نیمه‌کاره هتل آسمان شیراز خاموش شد

بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش مداوم؛

آتش ساختمان نیمه‌کاره هتل آسمان شیراز خاموش شد

آتش ساختمان هتل نیمه‌کاره آسمان در شیراز بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش اطفاء شد.

به گزارش مشهدنیوز، ساعت ۱ بامداد روز یکشنبه ۱۳ مرداد، اعلام شد که با شناسایی کانون اصلی، آتش هتل آسمان در شیراز مهار شده و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری نقاط باقی‌مانده هستند. حریق هتل آسمان حوالی ساعت ۱۱ صبح شنبه ۱۲ مرداد آغاز شده بود و بعد از حدود ۱۴ ساعت تلاش مداوم اطفاء شده است.

قائم‌مقام شهردار شیراز گفت: با توجه به این‌که ساختمان این هتل اسکلت فلزی است و فلز بعد از پنج تا شش ساعت قرار گرفتن در معرض حرارت شدید، دچار اعوجاج می‌شود، بعد از اطفاء باید ساختمان به شکل کامل مورد بازنگری فنی و مهندسی قرار گیرد.

آرش فرج‌زاده تاکید کرد: ساختمان در بخشی از قسمت‌ها دچار ریزش شده بود اما به‌دلیل استحکام‌بخشی با بتن به‌طور کامل دچار تخریب نشد.

وی گفت: خیابان رودکی که ساختمان هتل در آن قرار دارد، فعلا مسدود خواهد ماند و تردد سواره در آن ممنوع خواهد بود تا این‌که بازنگری کامل و تصمیم‌گیری در مورد بازسازی یا مقاوم‌سازی نهایی شود.

به گزارش مشهدنیوز تا زمان ارسال این خبر، همچنان آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی و پلیس در محل مستقر بوده و تردد در این مسیر ممنوع است.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.