۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 13665
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 27 اکتبر 2021 - 16:06 |
طبق آخرین آمار از وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته، ۱۹۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

آخرین آمار کرونا در ایران؛ افزایش تعداد قربانیان در یک شبانه روز

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۵ آبان) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۲ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۸۸ […]

آخرین آمار کرونا در ایران؛ افزایش تعداد قربانیان در یک شبانه روز

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت از دیروز تا امروز (چهارشنبه، ۵ آبان) بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۶۴۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۶۲ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۱۰۰ نفر رسید. متاسفانه در شبانه روز گذشته، ۱۹۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۵ هزار و ۷۱۶ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون ۴۵۵ هزار و ۳۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و ۴ هزار و ۱۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تست‌های تشخیصی کرونا در کشور از ۳۵ میلیون فراتر رفت

تا کنون ۳۵ میلیون و ۷۹ هزار و ۳۳۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضع قرمز، ۱۲۸ شهر در وضع نارنجی، ۲۱۵ شهر در وضع زرد و ۸۳ شهر در وضع آبی قرار دارند.

تا کنون ۵۱ میلیون و ۷۳۸ هزار و ۵۷۸ نفر دُز اول، ۳۱ میلیون و ۷۱۸ هزار و ۷۷۵ نفر دُز دوم و ۷۲ هزار و ۵۶۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند؛ مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۸۳ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۹۱۶ دُز رسیده است.

در شبانه روز گذشته، یک میلیون و ۵۶ هزار و ۶۴۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.