۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 13899
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 27 دسامبر 2021 - 15:42 |
طبق اعلام وزارت بهداشت پس از ۵۸۰ روز مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا به ۳۴ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا در ایران؛ کاهش شمار جانباختگان پس از ۵۸۰ روز

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۶ دی)،  بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۴ نفر از آن‌ها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۷۲۹ نفر رسید. در شبانه […]

آخرین آمار کرونا در ایران؛ کاهش شمار جانباختگان پس از ۵۸۰ روز

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۶ دی)،  بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۶۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۴۴ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۷۲۹ نفر رسید. در شبانه روز گذشته، ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۴۳۴ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۷۲۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.  ۲ هزار و ۷۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۹ میلیون و ۵۹۲ هزار و ۷۷۰ نفر دُز اول، ۵۱ میلیون و ۴۰۲ هزار و ۸۵۸ نفر دُز دوم و ۵ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۲۱۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۷ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۲۴ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۳۲ هزار و ۷۰۹ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. در این بازه زمانی ۲۵ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته اند. بیشترین تعداد موارد فوت بیماران کرونایی مربوط به استان‌های اصفهان با ۱۳ نفر، آذربایجان شرقی با ۵ نفر، تهران با ۴ نفر، فارس با ۳ نفر و خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان با ۲ نفر بوده است. در این بازه زمانی، در ۲۰ استان کشور هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کرونایی ثبت نشده و ۵ استان هم یک فوتی داشته اند.

پس از ۵۸۰ روز، مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی به ۳۴ نفر رسید. آخرین بار ۵ خردادماه سال گذشته، رکورد ۳۴ فوتی در روز ثبت شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.