۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 14560
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها, دولت, دیگر رسانه ها, گردشگری و میراث تاریخ انتشار : 02 فوریه 2022 - 12:24 |

آزادسازی ساحل بی اما و اگر

معاون اجرایی رئیس جمهور در مازندران گفت: اما و اگر و چون و چرا برای آزادسازی ساحل وجود ندارد.
آزادسازی ساحل بی اما و اگر

سید صولت مرتضوی گفت: نوار ساحلی مازندران از رامسر تا نور به صورت پیوسته در تصرف بخش‌های مختلف دولتی ها و خصوصی ها است و از نور تا بابلسر هم شاهد چسبندگی ساحل به دریا هستیم. به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور ارتباط با دریا برای مازندرانی‌ها به آرزو تبدیل شده است و دستگاه دولتی و نظامی باید نسبت به آزادسازی حریم قانونی دریا اقدام و عقب نشینی کنند. معاون اجرایی رئیس جمهور که صبح سه‌شنبه ۱۲ بهمن برای بازدید از نوار ساحلی مازندران به این استان سفر کرد در اولین برنامه از سواحل رامسر بازدید و در تماس تلفنی با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد بخشی از هتل کوثر رامسر متعلق به این نهاد باید آزادسازی شود و قول آزادسازی سریع را از قاضی زاده هاشمی گرفت. مهلت ۲۰ روزه رئیس‌جمهور به دستگاه های دولتی برای آزادسازی تصرفات ساحلی جمعه در سفر به استان گیلان اعلام و شنبه از طریق دفتر ریاست جمهوری به هیات دولت ابلاغ و ۲۴ ساعت بعد از این دستور بخش‌هایی از نوار ساحلی بابلسر متعلق به سازمان بهزیستی و بانک کشاورزی آزاد شد.
بر اساس آماری که مسئولان استانی ارائه داده اند بیش از ۹۰ درصد از حریم ۶۰ متری سواحل مازندران آزاد شده آماری که معاون اجرایی رئیس جمهور در واکنش به آن، گفت: ساحل آزاد نیست با این آمار و ارقام خودمان را قانع نکنیم و بر اساس مستندات ۳۷ دستگاه اجرایی کشور سواحل استان‌های شمالی را تصرف کرده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.