۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24021
  پرینتخانه » آخرین اخبار, شهری, محیط زیست تاریخ انتشار : 08 فوریه 2024 - 12:22 |

آسمانی صاف تا کمی ابری؛ وضعیت جوی غالب مناطق کشور/ ورود سامانه بارشی از شنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما طی ۲ روز آینده در غالب مناطق کشور خبر داد. به گزارش مشهدنیوز صادق ضیائیان با بیان اینکه طی ۲ روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف تا کمی ابری همراه با […]

آسمانی صاف تا کمی ابری؛ وضعیت جوی غالب مناطق کشور/ ورود سامانه بارشی از شنبه

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پیش‌بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما طی ۲ روز آینده در غالب مناطق کشور خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز صادق ضیائیان با بیان اینکه طی ۲ روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: امروز (۱۹ بهمن‌ماه) بعد از ظهر در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان افزایش ابر و احتمال رگبار باران و وزش باد وجود دارد.

وی افزود: از ظهر شنبه (۲۱ بهمن‌ماه) با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب کشور بارش رخ می‌دهد. یکشنبه (۲۲ بهمن‌ماه) در جنوب و جنوب غرب کشور و دوشنبه در جنوب، بخش‌هایی از جنوب غرب و غرب استان کرمان بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، شدت بارش در روز یکشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر خواهد بود و همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج هستند.

وی در مورد وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران جمعه (۲۰ بهمن ماه) صاف و غبار صبحگاهی در بعدازظهر کمی ابری و افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی شنبه (۲۱ بهمن‌ماه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۸- و ۷- درجه سانتی‌گراد سردترین و بندرعباس با بیشینه دمای ۲۶ و ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین مراکز استان‌ کشور گزارش شده است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.