۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 8 May , 2024
شناسه خبر : 24200
  پرینتخانه » آخرین اخبار, سیاست داخلی, سیاسی تاریخ انتشار : 14 فوریه 2024 - 0:25 |

آغاز فرصت تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم از ۳ اسفند

رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز فرصت تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم از ۳ اسفند خبر داد. به گزارش مشهدنیوز ، سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نزدیک به ۱۵ هزار نفر تایید صلاحیت شدند و شرایطشان برای نامزدی در انتخابات فراهم شده است. این افراد […]

آغاز فرصت تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم از ۳ اسفند

رئیس ستاد انتخابات کشور از آغاز فرصت تبلیغات کاندیداهای مجلس دوازدهم از ۳ اسفند خبر داد.

به گزارش مشهدنیوز ، سید محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور درباره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نزدیک به ۱۵ هزار نفر تایید صلاحیت شدند و شرایطشان برای نامزدی در انتخابات فراهم شده است. این افراد آماده باشند که از روز سوم اسفند تا پایان روز نهم اسفند می‌توانند برای تبلیغات اقدام کنند.

وی افزود: برای انتخابات در ۱۱ اسفند به لحاظ اجرا همه شرایط فراهم است. در استان‌ها، فرمانداری‌ها و بخش‌ها همه شعب تعیین تکلیف شده و اعضای شعب مشخص و نامشان در سامانه بارگذاری شده است. همچنین تعرفه‌ها چاپ و دستگاه‌های احراز و صندوق‌ها آماده و تحویل استان‌ها شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره مشارکت در انتخابات گفت: آنچه که کنش‌های مردم در حوزه سیاسی و اجتماعی نشان می‌دهد این است که انتخابات پرشوری خواهیم داشت. نشانه اولش هم ۲۲ بهمن امسال است. اینقدر که دشمن تلاش کرد تا ایجاد یاس و ناامیدی کند اما با وجود همه مشکلاتی که مردم دارند حضور مردم برای مشارکت حتما شگفت‌انگیز خواهد بود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.