۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 742
  پرینتخانه » مجلس تاریخ انتشار : 11 نوامبر 2018 - 12:12 |
/ضرورت تعامل وزرا با مردم/

ابوترابی: تعامل وزرا با مردم نقش موثری در حل مشکلات دارد

/ضرورت تعامل وزرا با مردم/ ابوترابی: تعامل وزرا با مردم نقش موثری در حل مشکلات دارد یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند مسئولین باید عملکرد خود را به گوش مردم برسانند. به گزارش مشهدنیوز، ابوالفضل ابوترابی درباره اینکه تعامل وزرا با مردم و آگاه سازی مردم از […]

ابوترابی: تعامل وزرا با مردم نقش موثری در حل مشکلات دارد

/ضرورت تعامل وزرا با مردم/

ابوترابی: تعامل وزرا با مردم نقش موثری در حل مشکلات دارد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند مسئولین باید عملکرد خود را به گوش مردم برسانند.

به گزارش مشهدنیوز، ابوالفضل ابوترابی درباره اینکه تعامل وزرا با مردم و آگاه سازی مردم از برنامه‌ها و اهدافشان چقدر می‌تواند در تلطیف فضای جامعه موثر باشد، بیان کرد: درخصوص اطلاع رسانی به مردم و داشتن تعامل دولت با مردم همانطور که مقام معظم رهبری اشاره فرمودند باید عملکردها را به گوش مردم رساند که این امر بسیار در آرامش فضای جامعه موثر است.

وی در ادامه با بیان اینکه «وزرا باید به تناسب اخبار و برنامه‌هایی که دارند با مردم تعامل داشته باشند» تصریح کرد: از سوی دیگر شفافیت از دیگر نکات ضروری است. بند «ب» ماده ۲۷ برنامه ششم دولت را مکلف کرده تا تمامی دارایی‌ها، اموال، هزینه‌ها، مزایده‌ها و مناقصه‌ها را به اطلاع عموم برسانند اما متاسفانه قسمتی از این قانون که مربوط به حقوق و دستمزد مسئولین است محقق نشده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی از اول مهر در این زمینه به معاون رئیس‌جمهور اطلاع داده است اما معاونت ایشان در سازمان استخدامی کشور هنوز این کار را انجام نداده است و ما در آینده‌ای نزدیک به قوه قضائیه اعلام جرم می‌کنیم.

ابوترابی با بیان اینکه «تعامل مسئولان با مردم نقش به سزایی در حل مشکلات دارد» خاطرنشان کرد: اخیرا حرکت خوبی از سوی هیات وزیران آغاز شده و وزرا بیشتر به استان‌ها سفر می‌کنند. این سفرها از نظر روانی برای خنثی کردن نقشه‌های دشمن بسیار موثر است اما نباید باعث شود که وزرا از وظایف اصلی خود جا بمانند.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.