۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 21384
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ادبیات و کتاب, استان ها, ایران, تلویزیون, تیتر یک, حقوقی و قضایی, خانواده, دولت, رسانه, سلامت, سیاسی, سینما, شهری, علم و فناوری, فرهنگی, گردشگری و میراث, محیط زیست, موسیقی, هنرهای تجسمی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 18 ژوئن 2023 - 14:02 |

اجتماع زائران و مجاوران رضوی در شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع)

مشهدالرضا(ع) و حرم مطهر رضوی، عصر امروز میزبان اجتماع باشکوه عزادارانی خواهد بود که در شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع)، فرزند دلبند امام مهربانی‌ها برای عرض تسلیت به آستان ملکوتی ثامن‌الحجج(ع) مشرف خواهند شد.
اجتماع زائران و مجاوران رضوی در شب شهادت حضرت جوادالائمه(ع)

به رسم هر سال، امشب نیز عزاداران شهادت امام جواد(ع) در شب شهادت این حضرت اجتماع باشکوهی را برپا خواهند کرد و در خانه آسمانی صاحب عزا، یعنی حرم مطهر امام رضا(ع) به سوگ خواهند نشست.

این مراسم که به همت ستاد مردمی بزرگداشت شهادت امام جواد(ع) برگزار می‌شود، امروز یکشنبه ۲۸ خردادماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء از عرصه میدان شهدا آغاز خواهد شد و عزاداران به سمت باب‌الجواد(ع)، که به نام آن امام مزین است، حرکت خواهند کرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، این اجتماع با تشرف خیل عزاداران به حرم مطهر رضوی و شرکت در مراسم ویژه شب شهادت امام جواد(ع) ادامه خواهد یافت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.