۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 25692
  پرینتخانه » اقتصادی, سیاست داخلی تاریخ انتشار : 28 مارس 2024 - 16:41 |

ارتباط پسر علم الهدی با هلدینگ جوانمرد تکذیب شد

ارتباط پسر علم الهدی با هلدینگ جوانمرد تکذیب شد ایندیپندیت فارسی در مطلبی مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرده. به گزارش مشهدنیوز به نقل از فارس، ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری […]

ارتباط پسر علم الهدی با هلدینگ جوانمرد تکذیب شد

ارتباط پسر علم الهدی با هلدینگ جوانمرد تکذیب شد

ایندیپندیت فارسی در مطلبی مدعی شد ماجد علم الهدی فرزند حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه مشهد، سهامدار عمده شرکت هلدینگ گردشگری جوانمرد است که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرده.

به گزارش مشهدنیوز به نقل از فارس، ماجد علم الهدی درباره ارتباطش با هلدینگ گردشگری جوانمرد گفت: من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.

وی افزود: تاکنون به هیچ یک از زیر مجموعه‌های گردشگری این هلدینگ نرفتم و شخصا سرمایه‌ای برای سرمایه گذاری در این زمینه ندارم.

البته شایعات پیرامون ماجد علم الهدی به این مورد محدود نمی‌شود، در چند سال گذشته بار‌ها شایعه دستگیری وی در امارات به جرم قاچاق سکه یا حتی اسلحه منتشر کردند. شایعه‌ای که خبرگزاری فارس آن را رد کرده بود.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.