۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 23 April , 2024
شناسه خبر : 17456
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ادبیات و کتاب, تلویزیون, حوادث، انتظامی, خانواده, رسانه, سلامت, سینما, شهری, فرهنگی, گردشگری و میراث, مجلس, موسیقی, هنرهای تجسمی تاریخ انتشار : 19 آوریل 2022 - 13:04 |
با حکم وزیر فرهنگ؛

ارشاد استعدادی مدیرکل دفتر امور مجلس شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی، ارشاد استعدادی را به عنوان مدیرکل دفتر امور مجلس این وزارتخانه منصوب کرد.
ارشاد استعدادی مدیرکل دفتر امور مجلس شد

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به ارشاد استعدادی آمده است:

«جناب آقای ارشاد استعدادی

نظر به سوابق و تجربیات ارزنده جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم حقوقی، امور مجلس و استان­ ها به موجب این حکم به سمت «مدیرکل دفترامورمجلس» منصوب می ­شوید. امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و همکاری و تعامل با حوزه‌های مربوطه نسبت به انجام اقدامات ذیل اهتمام جدی داشته باشید:

1‏-برقراری ارتباط مستمر، هماهنگی، تقویت تعاملات مؤثر و تنظیم روابط بین وزارت­خانه و سازمان ­های تابعه با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم مجلس، کمیسیون‌ها و فراکسیون­ ها به‌ویژه کمیسیون فرهنگی.

2‏-استفاده از ظرفیت‌های موجود وزارت­خانه و سازمان­ های تابعه برای پیگیری و رسیدگی به مطالبات فرهنگی و مردمی نمایندگان محترم در حوزه انتخابیه و همچنین تمهید و انجام اقدامات لازم برای پاسخ به سؤالات و تذکرات ایشان.

3‏- ارائه گزارش­­ های منظم از نحوه ارتباط با نمایندگان محترم مجلس و کمیسیون­ ها در وزارت­خانه و سازمان ­های تابعه.

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه­ای (مد ظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

گفتنی است، ارشاد استعدادی متولد سال 1357 و دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی و دانشجوی مقطع دکترا در رشته مدیریت دولتی است.

از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می توان به مدیرکل حوزه ریاست سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، مدیرعامل موسسه علمی آینده سازان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان، قائم مقام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نماینده وزیر آموزش و پرورش در شورای مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان، مدیرمسئول ماهنامه سیاسی، اجتماعی شمیم و … اشاره کرد.

عضو کمیته علمی سومین جشنواره ملی علم برای همه موزه علوم و فناوری، عضو هیات امنای مرکز عرضه محصولات و خدمات فرهنگی نوجوان، تدریس در دانشگاه ها و … از دیگر سوابق مدیریتی و علمی ارشاد استعدادی است.

وی دارای تالیفات و مقالاتی در حوزه های مختلف مدیریتی نیز است.

یادآور می شود، پیش از این حجت الاسلام حسین ملکی عهده دار این مسئولیت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.