۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24570
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 27 فوریه 2024 - 19:43 |

استقلال 1 – 0 سپاهان: یک شلیک دیدنی، یک سیو سه امتیازی

برد بزرگ استقلال با موشک چشمی استقلال 1 – 0 سپاهان: یک شلیک دیدنی، یک سیو سه امتیازی سوت پیام حیدری به صدا درآمد و این به معنای پیروزی بزرگ استقلال نکونام مقابل تیم پرمهره سپاهان بود که این سه امتیاز می تواند تکلیف قهرمان را در پایان فصل مشخص کند. به گزارش مشهدنیوز، حساس ترین […]

استقلال 1 – 0 سپاهان: یک شلیک دیدنی، یک سیو سه امتیازی

برد بزرگ استقلال با موشک چشمی

استقلال 1 – 0 سپاهان: یک شلیک دیدنی، یک سیو سه امتیازی

سوت پیام حیدری به صدا درآمد و این به معنای پیروزی بزرگ استقلال نکونام مقابل تیم پرمهره سپاهان بود که این سه امتیاز می تواند تکلیف قهرمان را در پایان فصل مشخص کند.

استقلال 1 - 0 سپاهان: یک شلیک دیدنی، یک سیو سه امتیازی

استقلال 1 – 0 سپاهان

به گزارش مشهدنیوز، حساس ترین دیدار هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران میان استقلال و سپاهان، به لطف شلیک تماشایی روزبه چشمی و سیو دیدنی حسین حسینی، با پیروزی یک بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

بجز دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه دو تیم، بازی تا حوالی دقیقه 20 موقعیت خاصی نداشت تا اینکه سپاهان به روی دروازه آبی ها خطرآفرین شد. ارسال ضربه کاشته رامین رضاییان در آستانه ورود به دروازه بود که توسط حسینی راهی کرنر شد.

استقلال در نخستین موقعیت جدی که به روی دروازه خلق کرد به گل رسید. ارسال رضاوند به روی دروازه با ضربه سر همراه شد که سیاوش یزدانی توپ را با سر دفع کرد و توپ در پشت محوطه جریمه به روزبه چشمی رسید و این بازیکن با یک شلیک تماشایی و روی پا، توپ را به گوشه دروازه فرستاد و یک گل تماشایی را به ثمر رساند.

دقایقی بعد سپاهان روی اشتباه عجیب صالح حردانی می توانست به گل تساوی دست یابد. مدافع استقلال سایه توپ را زد و مغانلو در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد تا نیمه نخست با پیروزی یک بر صفر آبی ها به پایان برسد.

سپاهان در نیمه دوم یک موقعیت طلایی را از دست داد. روی پاس در عمق رضا اسدی، این علی اصغر اعرابی بود که صاحب یک فرصت تک به تک شد ولی خروج به موقع حسینی و واکنش به موقع او روی شوت بازیکن سپاهان باعث شد تا کاپیتان آبی ها دروازه تیمش را نجات دهد.

استقلال نیز فرصت رسیدن به گل دوم را داشت. روی دفع توپ اشتباه مدافعان سپاهان، توپ در محوطه جریمه به جلال الدین ماشاریپوف رسید و ضربه بسیار بد این بازیکن از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

در ادامه نیز تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی نتیجه بود و استقلال موفق شد با تک گل روزبه چشمی از سد تیم پرمهره سپاهان عبور کند و امتیازاتش را به عدد 39 برساند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.