۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 19566
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 23 جولای 2022 - 14:13 |
اندر احوالات این فوتبال فشل!

اسکوچیچ مدل جدید در راه است؟!

ای کشته، چرا کشتی، تا کشته شوی روزی، این ضرب المثل معروف دقیقا شرح حال کمیته فنی و فدراسیون فوتبالی است، که می خواست بکشد! اما کشته شد!
اسکوچیچ مدل جدید در راه است؟!

سیدمجتبی علوی———ای کشته، چرا کشتی، تا کشته شوی روزی، این ضرب المثل معروف دقیقا شرح حال کمیته فنی و فدراسیون فوتبالی است، که می خواست بکشد! اما کشته شد!
خیلی وقت است که از آن جمله تاریخی علی پروین می گذرد. همان جمله معروفی که وقتی پیشنهاد ریاست کمیته فنی فدراسیون فوتبال وقت را به او داده بودند. صراحتا گفت: کمیته فنی، یعنی کشک! و این کشک بودن امروز عملا به چشم آمد و برای همگان نمایان شد. چندی پیش کمیته فنی فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ را بنابدلایلی که هرگز گفته نشد از کار برکنار کرد، اما هنوز چند روز از این تصمیم اشتباه نگذشته بودکه اسکوچیچ دوباره به نیمکت هدایت تیم ملی فوتبال ایران برگشت، تا در رقابت های جام جهانی 2022 قطر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران باشد. بازگشتی که کشک بودن کمیته فنی و مدیران تصمیم گیر و تصمیم ساز فدراسیون فوتبال را بیشتر نمایان ساخت! در این بازی به گفته دوست و دشمن خیلی ها باختند! اولین بازنده این بازی خطرناک سرپرست فدراسیون فوتبال بود، که مشخص شد که هیچ اختیاری نداشته و فقط قرار است که باشد! دبیر فدراسیون فوتبال هم دومین بازنده این بازی بود، همانطور که اعضای هیات رئیسه و اعضای کمیته فنی هم باختند، تا مشخص شود که هیچ تصمیمی در فدراسیون فوتبال ضمانت اجرایی ندارد!
دراگان اسکوچیج که رفته بود که دیگر نباشد، دوباره بازگشت و دوستانی که از این رفتن جشن و پایکوبی به پا کرده بودند، حالا و در بدترین شرایط ممکن نگران آینده هستند، آینده ای که همه چیز آن برای آنها مبهم است. چرا که آنها خوب می دانند که از این پس بعید بنظر می رسد که اسکوچیچ بخواهد، همان رویه قبلی را در پیش بگیرد. او قرار است یک کی روش دیگر باشد، همان مربی عجیب و غریبی که مسئولان وقت فدراسیون فوتبال از سایه اش هم می ترسیدند. پس با این تفکر و همه آن اتفاقات کوچک و بزرگی که برای اسکوچیچ رخ داد، باید پذیرفت که اسکوچیچ جدید در راه است!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.