۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 20188
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 03 سپتامبر 2022 - 13:28 |
قلدرهای کم اشتباه؛

اضافه شدن «فیزیک» به فرمول موفقیت پرسپولیس با تفکرات گل‌محمدی

نبردهای فیزیکی موفق پرسپولیس به سایر امارهای تکراری سه امتیازی این تیم با مربیگری یحیی گل محمدی اضافه شد.
اضافه شدن «فیزیک» به فرمول موفقیت پرسپولیس با تفکرات گل‌محمدی

تیم فوتبال پرسپولیس در چهار دیدار ابتدایی خود هشت امتیاز کسب کرد تا بار دیگر اسم خود را در بالای جدول بین مدعیان قهرمانی بیست و دومین دوره لیگ برتر قرار دهد.

برد دو بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نه تنها سه امتیاز این دیدار را برای سرخپوشان کرد بلکه گلزنی یورگن لوکادیا فشار را از روی مهاجم تازه وارد سرخپوشان خارج کرد تا آرامش در فضای مهاجمان این تیم برای عملکرد هرچه بهتر سایه اندازد.

پرسپولیس در حالی میانگین دو امتیاز از چهار دیدار ابتدایی را به دست آورده است که تمرینات پیش فصل بدنسازی خود را زیر نظر په په لوسادا در تهران دنبال کرد. لوسادا بدون توجه به حاشیه برگزاری محل اردوی این تیم بازیکنان پرسپولیس را صبح و عصر تمرین داد تا بخشی از آمادگی جسمانی آنها در تقابل با نفت آبادان دیده شود.

بازیکنان پرسپولیس در دوئل‌های خود مقابل نفتی‌ها آمار ۵۷ درصد پیروزی را داشتند. یحیی گل محمدی که آمار ثابت موفقیت در هر بازی را با میانگین ۸۵ درصد پاس سالم و استفاده از حداکثر فضای مسابقه به دست آورده بود در این دیدار نیز توانست روی همین نوار حرکت کند. سرخپوشان نزدیک به ۵۷۵ پاس به همدیگر دادند که ۸۶ درصد آنها سالم به مقصد رسید اما آنها در شوت‌زنی خود نسبت به حریف ضعیف ظاهر شدند اما باز هم توانستند توسط لوکادیا و گل به خودی مدافع نفت آبادان به برتری برسند.

اضافه شدن «فیزیک» به فرمول موفقیت پرسپولیس با تفکرات گل‌محمدی

تقویت قدرت بدنی بازیکنان پرسپولیس سبب شد تا آنها ۹۰ درصد جنگ‌های میانه میدان را ببرند و با کمترین خطا در یک سوم دفاعی خود به حریف موقعیت گلزنی بدهند.

حالا پرسپولیس نه تنها با استفاده از همین ایده‌های تاکتیکی برای بردن در بازی‌های بعدی قدم بر می‌دارد بلکه حالا با قدرت بدنی ایده آل می‌توانند بازی فیزیکی بدون خطا و اشتباه انجام دهند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۹:۳۰ دوشنبه هفته جاری مقابل هوادار تهران در هفته پنجم لیگ برتر بازی می‌کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.