۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 16785
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, ادبیات و کتاب, تلویزیون, تیتر یک, رسانه, سلامت, سینما, فرهنگی, گردشگری و میراث, موسیقی, هنرهای تجسمی تاریخ انتشار : 04 آوریل 2022 - 12:44 |

اطلاعیه شماره یک : ناشران بخش فیزیکی «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» در بخش مجازی هم حضور دارند

ستاد برگزاری «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» اطلاعیه‌ای ویژه ناشران شرکت‌کننده در بخش فیزیکی و مجازی این دوره از نمایشگاه منتشر کرد.
اطلاعیه شماره یک : ناشران بخش فیزیکی «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» در بخش مجازی هم حضور دارند

به گزارش ستاد برگزاری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به منظور تحقق عدالت فرهنگی، دسترسی همه مردم کشور به کتاب و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا، ناشرانی که در بخش فیزیکی «سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به صورت حضور مستقل یا ثبت‌نام موقت اقدام کرده‌اند در نمایشگاه مجازی کتاب نیز شرکت داده خواهند شد. ثبت‌نام این دسته از ناشران در شکل مجازی به صورت پیش‌فرض انجام خواهد شد.
همچنین ناشرانی که در نمایشگاه فیزیکی، نمایندگی اعطا کرده‌اند باید در شکل مجازی به صورت جداگانه ثبت‌نام کنند.طبق این اطلاعیه، ناشرانی که تمایل به شرکت در این دوره از نمایشگاه به صورت فیزیکی ندارند می‌توانند صرفا در شکل مجازی شرکت کنند.
گفتنی است، «سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ به صورت فیزیکی در مصلای امام خمینی(ره) و به صورت مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود.ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از امروز پانزدهم فروردین آغاز شده و تا هجدهم فروردین ماه ١٤٠١ ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.