۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 25861
  پرینتخانه » لیگ قهرمانان آسیا تاریخ انتشار : 01 آوریل 2024 - 14:09 |
تسویه حساب برای مجوز انجام شد

الاتحاد عربستان مثل پرسپولیس و استقلال

تسویه حساب برای مجوز انجام شد الاتحاد عربستان مثل پرسپولیس و استقلال باشگاه الاتحاد عربستان در آخرین روز فرصت ای اف سی با طلبکاران خود تسویه حساب کرد. به گزارش مشهدنیوز، باشگاه الاتحاد پس از پرداخت تمامی تعهدات مالی، شرایط لازم برای اخذ مجوز آسیایی را دارد. الاتحاد در آخرین روز مهلت ای اف سی موفق شد […]

الاتحاد عربستان مثل پرسپولیس و استقلال

تسویه حساب برای مجوز انجام شد

الاتحاد عربستان مثل پرسپولیس و استقلال

باشگاه الاتحاد عربستان در آخرین روز فرصت ای اف سی با طلبکاران خود تسویه حساب کرد.

به گزارش مشهدنیوز، باشگاه الاتحاد پس از پرداخت تمامی تعهدات مالی، شرایط لازم برای اخذ مجوز آسیایی را دارد. الاتحاد در آخرین روز مهلت ای اف سی موفق شد با طلبکارانش به توافق برسد.

اخذ مجوز آسیایی برای باشگاه‌های آسیایی مستلزم پرداخت تعهدات مالی تا 31 دسامبر 2023 است که نشان می‌دهد الاتحاد و تعدادی از باشگاه‌ها از جمله الهلال، النصر و الاهلی پس از احراز تمامی شرایط مجوز اخذ خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اخذ مجوز آسیایی بر اساس پنج معیار ورزشی، زیرساختی، اداری، حقوقی و مالی است.  نکته جالب اینکه پیش از این پرسپولیس و استقلال هم از ایران توانستند در روز پایانی با طلبکاران خود تسویه حساب کنند.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.