۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 21926
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, سلامت, شهری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 02 دسامبر 2023 - 15:07 |
آهنگ تغييرات سرعت مي گيرد؟!

اميدوار كننده، همانطور كه انتظارش مي رفت

چنين به نظر مي رسد كه سيستم تغييرات در وزارت ورزش و جوانان آهنگ دلخواه خود را يافته و با اتفاقاتي كه طي دو، سه روز گذشته در مديريت هاي مختلف وزارتخانه رخ داد، حالا چنين بنظر مي رسد كه اين آهنگ ظرف روزهاي آينده سرعت بيشتري به خود بگيرد، كه اميدواريم اينگونه باشد.
اميدوار كننده، همانطور كه انتظارش مي رفت

كيومرث هاشمي در اين يكي،دو روز نشان داد كه براي خود خط قرمزهايي دارد كه عدم رعايت آنها از سوي هر كسي كه باشد تاوان سختي براي باني آن تخلف به همراه خواهد داشت. در حقيقت وقتي مهران تيشه گران به دليل خطايي كه از سوي او و همكارانش رقم خورد بركنار گرديد، در حقيقت زنگ خطر براي ديگران به صدا درآمد. ديگراني كه فدراسيون آنها نه المپيكي است و نه جايگاه فدراسيون ناشنوايان را دارد، اما به دليل ارتباطات بيروني براي خود مصونيت قائل شده و اين گونه مي انديشند كه تا ابدالدهر هستند!
هاشمي كار تغييرات را اگرچه دير، اما خوب شروع كرده است و اگر مي خواهد نامش در ورزش ايران به عنوان يك مدير مستقل ثبت شود بايد در ادامه، زمان را براي تغييرات بعدي از دست ندهد و در اين بين بهتر است نگاهي هم به اطرافيان و همفكران صادق خود داشته باشد، همفكراني كه حضورشان در مسئوليت هاي مختلف وزارتخانه مي تواند حاشيه امنيت او و وزارت خانه اش را ده چندان نمايد!

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.