۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 25 April , 2024
شناسه خبر : 15882
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ادبیات و کتاب, تلویزیون, خانواده, رسانه, سلامت, سینما, فرهنگی, گردشگری و میراث, ویژه تاریخ انتشار : 07 مارس 2022 - 12:58 |

ایل‌بیگی: «لامینور» نه توقیف است و نه مشکلی برای اکران دارد

حبیب ایل بیگی در راستای حواشی ایجاد شده برای اکران نوروزی اعلام کرد: فیلم لامینور نه توقیف است و نه مانعی برای اکران آن در آینده وجود دارد.
ایل‌بیگی: «لامینور» نه توقیف است و نه مشکلی برای اکران دارد

مشهد نیوز:

به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی؛ حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی گفت: برای اکران نوروزی ٢١ فیلم متقاضی بودند که از میان آنها می‌بایست ٧ فیلم انتخاب می‌شد، شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی در این انتخاب‌ها جوانب مختلفی از جمله حضور در جشنواره فیلم فجر، تنوع ژانر و مخاطب مدنظر قرار می‌دهند، «لامینور» هم مانند ١٤ فیلم دیگری که در بسته اکرانی نوروز قرار نگرفته است، امکان اکران در مقاطع زمانی دیگر را دارد.

ایل بیگی افزود: آقای مهرجویی از بزرگان و پیشکسوتان سینماست و برای همه ما قابل احترام است. در خصوص فیلم «لامینور» هم بارها به تهیه کننده فیلم گفته‌ایم که فیلم مشکلی برای پروانه نمایش ندارد و مسیر اکران آن باز است؛ دلیل این هیاهو و حواشی را نمی‌فهمیم. فیلم فقط در جدول اکران نوروز نیست.

نویسنده : یداللهی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.