Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 14770
  پرینتخانه » آموزش, اجتماعی, حوادث، انتظامی, خانواده, سلامت, شهری تاریخ انتشار : 06 فوریه 2022 - 15:06 |

بازداشت زن و شوهر قمارباز در تهران

در پی رصد و پایش روزانه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، یک سایت شرط‌بندی مشاهده شد.
بازداشت زن و شوهر قمارباز در تهران

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و بازداشت دو نفر از عوامل یک سایت شرط‌بندی خبر داد و گفت متهمان بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال گردش حساب داشتند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ داود معظمی گودرزی با اعلام خبر بازداشت دو نفر از عاملان یک سایت شرط‌بندی، در این رابطه اظهار کرد: در پی رصد و پایش روزانه فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، یک سایت شرط‌بندی مشاهده شد.
بخوانید…
چیزی نمانده بود که شوهرم پای میز قمار دخترم را ببازد!
قمارباز را سرزنش نکن!
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ افزود: موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان تیم مبارزه با قمار و شرط‌بندی پلیس فتای تهران اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و متوجه شدند دو نفر در رابطه با راه‌اندازی و گرداندن این سایت فعالیت دارند.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان این پلیس با بررسی‌های همه‌جانبه و اقدامات گسترده سایبری و بهره‌گیری از روش‌های فنی و علمی موفق به شناسایی هر دو نفر در فضای مجازی شدند و با محرز شدن هویت آن‌ها برای پلیس، پس از تشریفات قضائی متهمان که زن و شوهر بودند در یکی از مناطق جنوبی تهران بزرگ دستگیر و به‌همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شدند.

گودرزی خاطرنشان کرد: در واقع سایت‌های شرط‌بندی به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که در ابتدا افراد مبالغ کمی را برنده شوند و همین شیرینی برد‌های اولیه سبب می‌شود که علی‌رغم باخت‌های بعدی و مستمر در مراحل بعدی باز به شرط‌بندی ادامه دهند و در نتیجه علاوه بر زیان مالی مشکلات بزرگی، چون مسائل روحی و خانوادگی نیز گریبان‌گیر آن‌ها شود.

رئیس پلیس فتای تهران با اشاره به اینکه آگاهی‌بخشی و پیشگیری از وقوع جرائم در فضای مجازی از اولویت‌های پلیس فتا است، به شهروندان توصیه کرد که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک یا تهدید توسط مجرمان و اخاذان اینترنتی، موضوع را در نخستین فرصت به پلیس اطلاع دهند و به‌صورت مستمر برای مطالعه اخبار جرائم سایبری و مصونیت از شگرد‌های مجرمانه به وب‌سایت www.cyberpolice.ir مراجعه کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.