- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
با چه جماعتی مواجهیم؟
پاسخ یوسف پزشکیان به انتقادها از سخنان اخیر رئیسجمهوری: با چه جماعتی مواجهیم؟ فرزند و مشاور رئیسجمهوری با اشاره به برخی انتقادات از سخنان پزشکیان در گفتوگو با رئیس شورای اروپا، گفت: معنای انتقادها را نمیفهمم؛ مگر دنبال برآوردهشدن شروط و اخذ تضمین نیستیم؟ مگر دنبال جنگ تا نابودی کامل آمریکا و اسرائیل هستیم؟ به […]
پاسخ یوسف پزشکیان به انتقادها از سخنان اخیر رئیسجمهوری:
با چه جماعتی مواجهیم؟
فرزند و مشاور رئیسجمهوری با اشاره به برخی انتقادات از سخنان پزشکیان در گفتوگو با رئیس شورای اروپا، گفت: معنای انتقادها را نمیفهمم؛ مگر دنبال برآوردهشدن شروط و اخذ تضمین نیستیم؟ مگر دنبال جنگ تا نابودی کامل آمریکا و اسرائیل هستیم؟
به گزارش مشهدنیوز، یوسف پزشکیان در کانال تلگرامی خود درباره روز سیودوم جنگ نوشت:
«صبح رفتم جلسه، بعد هم یک جلسه دیگر بعد هم یک ملاقات با یکی از مسئولین. بعد هم رفتم بیمارستان، دکتر ویزیت کرد و بعد هم سرم زد. یه خروار هم دارو نوشت.
رسیدم خونه ولو شدم.
یک ساعت بعد که بلند شدم توییتر را چک کردم ببینم دوستان توییتی را که قرار بود بزنند به کجا رسیده. توییت را نزده بودند.
خبر مکالمه تلفنی رئیسجمهور با رئیس شورای اروپا را دیدم. گفته بود اگر شروط و تضامین مورد نظر ما برآورده بشه، جنگ میتونه تمام بشه. عدهای در فضای مجازی به بهانه این صحبت از رئیسجمهور انتقاد کرده بودند. معنای انتقادها را نمیفهمم مگر به دنبال برآورده شدن شروط و اخذ تضمین نیستیم؟ مگر ما به دنبال جنگ تا نابودی کامل آمریکا و اسرائیل هستیم؟
در گروه همکاران هیئت علمی پیامهای همکاران را میخواندم تعدادی از آنها با لحن توهینآمیزی علیه رئیسجمهور یادداشت کرده بودند. حوصله جواب دادن نداشتم. گروه را ترک کردم. وقتی هیئتعلمی طرفدار انقلاب در کشور جمهوری اسلامی حرمت رئیسجمهور را نگه ندارد چگونه میتوان انتظار داشت بیگانگان که دشمن ما هستند حرمت ما را نگه دارند؟
فیلمهایی از حضور رئیسجمهور در اجتماعات خیابانی امشب منتشر شد. تعدادی از فعالین رسانهای از کیفیت فیلمها گله کردند. خسته شدم از اینکه توضیح دادم، به خاطر شرایط جنگی هیچ تیم فیلمبرداری حرفهای همراه رئیسجمهور نیست و فیلمها توسط افراد عادی یا همراهان غیرحرفهای ثبت و ضبط میشوند.
حدیثی از امام صادق در فضیلت شکر و صبر در کانال ارسال کردم. با تعجب دیدم که ۸ نفر با 👎 واکنش نشان دادهاند. یعنی شکر و صبر هم مخالف دارد؟ با چه جماعتی مواجهیم؟
به ذهنم خطور میکند که صبر خودم هم کم شده! شاید به خاطر همین بیماری شبیه آنفولانزاست. خستگی آدم را کم حوصله میکند. باز با خودم فکر میکنم که حضرت نوح چگونه خسته نشد؟ یک عمر مردم را دعوت کرد ولی اجابت نکردند! طبیعی است یکجایی خستگی و ناامیدی به سراغ آدم بیاد!
خدایا به ما قدرت بده که خسته نشیم، و ظرفیت بده تا بیتاب نشیم، و بینشی بده که قدردانت باشیم، و عاقبت همه ما را ختم به خیر بگردان.»
انتهای پیام
هیچ دوگانگی در مدیریت کشور وجود ندارد
عباس پازوکی: هیچ دوگانگی در مدیریت کشور وجود ندارد معاون ارتباطات و اطلاعرسانی دفتر رئیسجمهوری با تاکید بر اینکه هیچ دوگانگی در مدیریت کشور وجود ندارد، گفت: این روزها وقت تحلیلهای معطوف به رقابتهای معمول سیاست داخلی نیست. به گزارش مشهدنیوز، عباس پازوکی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «امروز هیچ دوگانگی در […]
31 مارس 2026
جنگ ایران , مسعود پزشکیان , یوسف پزشکیان
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.






