۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 15231
  پرینتخانه » اجتماعی, خانواده, دولت, سلامت, سیاسی, شهری تاریخ انتشار : 19 فوریه 2022 - 14:16 |
استاندار خراسان رضوی در نشست مشترک با فرمانداران تاکید کرد؛

برای شهرستان متبوع خود برنامه بلندمدت داشته باشید

استاندار خراسان رضوی گفت: هر فرماندار باید برای شهرستان متبوع خود یک برنامه بلندمدت در نظر گرفته و امور را به جلو ببرد. یعقوبعلی نظری در نخستین نشست مشترک با فرمانداران استان اظهار کرد: مشکلات موجود در بخش‌های مختلف، نباید دلیلی برای عدم موفقیت مدیران استان باشد.
برای شهرستان متبوع خود برنامه بلندمدت داشته باشید

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای کار نکردن همیشه بهانه وجود دارد، خاطرنشان کرد: کار جهادی در شرایط غیر عادی معنا پیدا می‌کند.

وی ضمن اشاره به برخی از دستگاه‌ها که در زمینه راه‌اندازی کار مردم ضعیف عمل می‌کنند، بیان کرد: این دستگاه‌ها در جبهه مقابل مردم قرار دارند و باید به شدت با آن‌ها برخورد شود.

نظری ضمن تاکید بر اینکه فرمانداران نباید منفعلانه عمل کرده و وظایف مدیریتی خودشان را به استان منتقل کنند، تصریح کرد: مقتدرانه، مسئولانه، جسورانه و مجاهدانه گره‌های شهرستان‌ها را باز کنید.

استاندار خراسان رضوی وجود نگاه تحولی به مولفه‌های مدیریتی را لازمه رویکرد مدیریتی جدید استان دانست و عنوان کرد: هیچ دلیل و بهانه‌ای برای اینکه دستگاه‌ها پاسخ مردم را ندهند، پذیرفتنی نیست.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، وی متذکر شد: فرمانداران علاوه بر پیشرو، پیشبرنده و حامی بودن، باید قدرت بسیج کنندگی ظرفیت‌ها را در جهت توسعه شهرستان‌ها داشته باشند. هر فرماندار باید برای شهرستان متبوع خود یک برنامه بلندمدت در نظر گرفته و امور را به جلو ببرد.

استاندار خراسان رضوی خطاب به فرمانداران شهرستان‌های استان گفت: از حداکثر ظرفیت‌ها از جمله ظرفیت‌های مردمی، معنوی و حقوقی برای رسیدن به اهداف توسعه‌ای شهرستان استفاده کنید.

نظری خطاب به فرمانداران تاکید کرد: حفظ و نگهداری از واحدهای موجود و فعال‌سازی آن‌ها، توسعه ظرفیت و افزایش بهره‌وری، ایجاد ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های جدید، پاسخگویی و روان‌سازی و سرعت‌بخشی به امور مردم را در دستور کار خود قرار دهید.

گفتنی است؛ در این نشست تعدادی از فرمانداران به بیان نقطه نظرات خود با استاندار خراسان رضوی پرداختند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.