۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 15931
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, بین الملل, سلامت, سیاسی تاریخ انتشار : 08 مارس 2022 - 12:22 |
معاون استاندار خراسان جنوبی:

برخورد محترمانه با ارباب رجوع در دستور کار مدیران باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: نظم و انضباط در کار، برخورد محترمانه با ارباب رجوع و تنظیم برنامه‌های کاری مطابق با اعتقادات دینی برای خدمت به نظام و مردم باید در دستور کار مدیران و کارکنان ادارات باشد.
برخورد محترمانه با ارباب رجوع در دستور کار مدیران باشد

مشهد نیوز :سید محمدرضا طالبی در نشستی با مدیرکل و کارکنان دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری افزود: فضای کاری باید مبتنی بر تعامل، گفت و گو و منطق باشد. به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی،وی بیان کرد: تحکم در هیچ محیط کاری جواب نداده و بازدهی کار را پایین می‌آورد.معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف همه ما خدمت شایسته به مردم است و در این مسیر باید ضمن تقویت همدلی و هم‌افزایی، تکریم و توجه به نیازهای اساسی مردم را در اولویت قرار دهیم.وی همچنین بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای فرمانداران و بخشداران تازه منصوب شده در این استان تاکید کرد.مدیرکل و کارکنان دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی نیز دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود را با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در میان گذاشتند.

نویسنده : یداللهی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.