۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 21566
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 04 سپتامبر 2023 - 13:56 |
بيچاره ورزش!

بزرگترين فراكسيون، كوچكترين حمايت!

اين حرف، حرف ما نيست، بلكه حرف يكي از مديران تاثيرگزار ورزش كشور است كه مي گويد: فراكسيون ورزش مجلس يكي از بزرگترين فراكسيون هاي خانه ملت است، اما كوچكترين حمايت را از ورزش دارد! و اين را مي شود به خوبي از اتفاقات رخ داده در چند سال گذشته در ورزش متوجه شد!
بزرگترين فراكسيون، كوچكترين حمايت!

برخي از اعضاي اين فراكسيون كه بيشتر از بقيه، رسانه اي هستند، نزديكي هاي هر انتخاباتي براي آنكه بتوانند راي لازم را از علاقه مندان به ورزش در حوزه انتخابيه خود بگيرند، متوسل به ورزش شده و شروع به اظهار نظرهايي مي كنند كه شايد نه جايش باشد و نه وقتش!
ورزشي ها انتظار دارند از اين پس، همان چند چهره رسانه اي فراكسيون با انتخاب وزير ورزش جديد موضع خود را بطور شفاف نسبت به او اعلام تا مردم بدانند، كه اعضاي فراكسيون ورزش مجلس قرار است در كنار وزير ورزش آينده باشد، يا در مقابل آن؟ چرا كه نمي شود هم در كنار وزير باشند و هم در مقابل آن و اگر اين چنين باشد، دوباره آش همان آش سابق و كاسه، همان كاسه قبل خواهد بود؟!

نویسنده : محمد رضا نصرالله زاده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.