۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 14794
  پرینتخانه » استان ها, جام حذفی, دیگر رسانه ها, فوتبال, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 07 فوریه 2022 - 12:30 |

بلاتکلیفی پرسپولیس درباره ستاره خط حمله

به نظر می‌رسد هنوز کادرفنی پرسپولیس در مورد عیسی آل‌کثیر تصمیم‌گیری نکرده است.
بلاتکلیفی پرسپولیس درباره ستاره خط حمله

بی تردید مصدومیت عیسی آل کثیر یکی از دردسر‌های بزرگ یحیی گل محمدی محسوب می‌شود. هم از آن جهت که نمی‌تواند از مهاجم موردعلاقه اش بهره ببرد و هم این که نمی‌داند عیسی را حفط کند یا او را از لیست کنار بگذارد. اگرچه آل کثیر چند روزی است در تمرین پرسپولیس حضور داشته و با بقیه سرخ پوشان تمرین می‌کند، اما سرمربی پرسپولیس هنوز به طور کامل در جریان وضعیت او قرار نگرفته است. به گونه‌ای که او امروز در نشست خبری قبل از بازی با فولاد صراحتا با بیان این که باید جای عیسی را با جذب بازیکن جدید پر کند، در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد وضعیت نهایی این مهاجم تاکید کرد: اجازه بدهید در مورد این مسئله بیشتر صحبت کنیم. باید با خود عیسی هم صحبت کنم که خودش و من باید از وضعیتش اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

اظهارنظری که نشان می‌دهد هنوز سرمربی پرسپولیس در مورد این که عیسی را در لیست نگه دارد یا نه به جمع بندی نهایی نرسیده است. هرچند لیست نفراتی که یحیی برای جذب بازیکن به باشگاه ارائه داده به حدی از وجود بازیکنان شاغل در تیم‌های دیگر پر شده که بعید است باشگاه بتواند آن نفرات را جذب کند و با ادامه این روند فرقی نمی‌کند عیسی در لیست بماند یا نه. به هرحال لیست ارائه شده از سوی گل محمدی به باشگاه پرسپولیس در خط حمله شامل نفراتی، چون شیمبا، بابایی، شهریار مغانلو و یک مهاجم خارجی است که عملا جذب آن‌ها نشدنی است. چرا که باشگاه‌های فولاد و سپاهان و تراکتور به این سادگی بازیکنان خود را در اختیار پرسپولیس قرار نمی‌دهند و از سوی دیگر قیمت رضایت نامه مهاجم خارجی مورد نظر گل محمدی به اندازه‌ای بالاست که باشگاه پرسپولیس هرگز قادر به پرداخت آن نیست.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.