۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 21461
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, ادبیات و کتاب, تلویزیون, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, رسانه, سلامت, سینما, شهری, علم و فناوری, فرهنگی, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, محیط زیست, والیبال, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 12 جولای 2023 - 11:01 |
اجازه خروج استقلال از بحران را نمی دهند؟!

بنویسید علی خطیر؛ بخوانید حسین قربان زاده!

انتخاب علی خطیر به عنوان سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال، اگر چه قابل پیش بینی بود اما یقینا این تیم بحران زده را با حواشی تازه تری مواجه خواهد کرد!
بنویسید علی خطیر؛ بخوانید حسین قربان زاده!

معاون اسبق ورزشی باشگاه استقلال که همراه با امیر حسین فتحی یکی از سیاه ترین دوران تاریخ این باشگاه را رقم زده اند، حالا در حساس ترین شرایط ممکن ماموریت یافته تا ناجی آبی های محبوب پایتخت باشد! نقش پر رنگ او در کنار گذاشته شدن وینفرد شفر آلمانی سرمربی موفق فصل ۹۶_۹۷ آبی ها با آن شکل زشت و غیر قابل دفاع و نا جوانمردانه، آمدن استراماچونی و نحوه تنظیم قرارداد این مربی ایتالیایی که تا همین چند ماه پیش گریبانگیر فوتبال ایران شده و استقلال را برای دومین سال متوالی از حضور در جام باشگاه های آسیا محروم کرد، بر کسی پوشیده نیست.
خطیر در جریان انتقال الهیار صیاد منش به ترکیه هم سابقه ای منفی و غیر قابل دفاع از‌خود بر‌جای گذاشته و این ستاره جوان و آینده دار فوتبال ایران را که می توانست تا سالیان سال باشگاه استقلال را از محل ترانسفر خود متفع سازد بعد از مدت ها دور نگه داشته شدن از شرایط مسابقه، آن هم در آن مقطع از فصل که غیبتش در ترکیب استقلال کاملا به چشم می آمد،با پنهان کاری و در فضایی مشکوک به قیمتی نسبتا پایین تر از ارزش واقعی اش راهی فنر باغچه کرد!
این جوان ظاهرا مرتب و تحصیل کرده اما جنجالی که کمتر اطلاعی از پیشینه و سوابق ورزشی و مدیریتی اش منتشر شده است، طی چند سال اخیر از کارمندی فدراسیون فوتبال به عضویت در هیات مدیره تراکتور تبریز ، معاونت ورزشی باشگاه استقلال و معاون دبیر کل فدراسیون فوتبال ارتقاء یافته و برای خود رزومه ای نهایتا در حد و اندازه یک مدیر میانی فوتبال دست و پا کرده است. اما اینکه امروز با اشاره رییس سازمان خصوصی سازی و چراغ سبز وزیر ورزش، نفر تصمیم گیر و اول مدیریت در باشگاه بزرگ استقلال شده است را می توان به این تفسیر کرد که شاید باشگاه استقلال دیگر آن مجموعه بزرگ و به شدت قابل احترام در بین مسوولین بالا دستی نبوده و در ذهن آنها تبدیل به یک تیم معمولی شده است! نام هایی همچون حجت کریمی و علی خطیر و … اگر چه کاملا محترم هستند اما در شأن و جایگاه پر افتخار ترین باشکاه ایرانی در آسیا نبوده و نیست.
گفته می شود که پشت همه این اتفاقات حسین قربان زاده قرار دارد.او که چند ماه پیش آن برنامه تلویزیونی جنجالی و تخریبی رابا همراهی محمد حسین میثاقی روی آنتن برده و استقلال اوج گرفته ساپینتو را به حاشیه راند، حالا از طریق مستقر کردن نفرات خود در باشکاه ، برای استقلال نسخه می پیچد! شاید او به دنبال اثبات توانمندی های خود از طریق نفوذ حداکثری در هیات مدیره و مدیرعامل استقلال بوده و قصد دارد به مدیران قبلی این باشگاه نحوه اداره درست و حرفه ای استقلال را متذکر شود.بخصوص آنکه در همان آغاز کار سر کیسه را شل کرده و‌مبلغ پنج میلیون دلار تحت عنوان وام ارزی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تزریق کرده است. اینکه او تیم خود را در باشکاه استقلال مستقر کرده است شاید به‌منزله وقوع اتفاقات احتمالی بعدی از جمله زمینه سازی برای بازگشت یک مربی جوان هم باشد.
در این میان احساسات پاک هواداران استقلال که سال هاست تیم محبوب شان را بیگانه با آرامش و تمرکز و ثبات دیده اند، به هیچ انگاشته شده و با انتخاب های نا درست و تصمیمات غلطی که در جهت تضعیف استقلال گرفته می شود، اجازه نمی دهنداین باشگاه مردمی از بحران خارج شود!

نویسنده : سید مهدی فاطمی
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.