۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 5 May , 2024
شناسه خبر : 893
  پرینتخانه » تیتر یک, ورزشی تاریخ انتشار : 15 نوامبر 2018 - 21:36 |
پس از پیگیری های مداوم از سوی رییس فدراسیون فوتبال

تاج بالاخره در فدراسیون فوتبال ماند

پس از پیگیری های مداوم از سوی رییس فدراسیون فوتبال تاج بالاخره در فدراسیون فوتبال ماند رییس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد تا آقای تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد. به گزارش مشهدنیوز و به […]

تاج بالاخره در فدراسیون فوتبال ماند

پس از پیگیری های مداوم از سوی رییس فدراسیون فوتبال

تاج بالاخره در فدراسیون فوتبال ماند

رییس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم مقرر شد تا آقای تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهد.

به گزارش مشهدنیوز و به نقل از کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک با تقدیر از فعالیت های فدراسیون فوتبال و موفقیت های ارزشمند آن گفت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به ارامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارامیز بوده است.

رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانان از عملکرد فدراسیون فوتبال گفت: در آستانه جام ملتهای آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور گفت: بر اساس این  قانون آقای تاج می تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: انصافا آقای تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می داند.

صالحی امیری گفت: خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت ایشان انجام شود.
انتهای پیام/

برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.