۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Wednesday, 24 April , 2024
شناسه خبر : 634
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 07 نوامبر 2018 - 16:41 |
رئیس شورای هیات مذهبی خراسان رضوی خبر داد:

تشرف 4000 هیات مذهبی به مشهد

رئیس شورای هیات مذهبی خراسان رضوی خبر داد: تشرف 4000 هیات مذهبی به مشهد رئیس شورای هیات مذهبی خراسان رضوی گفت: حدود 4000 هیات مذهبی از سراسر کشور به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و بیش از 150 هزار هم زائر پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد داریم که به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند. […]

تشرف 4000 هیات مذهبی به مشهد

رئیس شورای هیات مذهبی خراسان رضوی خبر داد:

تشرف 4000 هیات مذهبی به مشهد

رئیس شورای هیات مذهبی خراسان رضوی گفت: حدود 4000 هیات مذهبی از سراسر کشور به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و بیش از 150 هزار هم زائر پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد داریم که به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف می‌شوند.

به گزارش مشهدنیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی طباطبایی در خصوص نظارت بر هیات مذهبی‌ که به مشهد مشرف می‌شوند، اظهار کرد: حدود 4000 هیات مذهبی از سراسر کشور به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و  270 ایستگاه صلواتی در جاده‌های منتهی به مشهد مقدس در خدمت زائران حضرت رضا(ع) هستند که ان‌شاءالله امیدواریم بتوانیم برنامه‌های باشکوه و با عظمتی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: فردا و پس فردا ظهر در روز شهادت امام رضا (ع)، همایش رضویون در صحن جامع رضوی با حضور هیات مذهبی سراسر کشور همراه با نماز ظهر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هیات مذهبی خراسان رضوی تصریح کرد: نظارت در اکیپ‌های متعددی با حضور بازرسان انتظامات، شورای هیات مذهبی و پرسنل اداره کل تبلیغات اسلامی در قالب تیم‌های سه نفره در مسیر جاده‌ها و سطح شهر انجام می‌شود و این افراد، نظارت و بررسی موارد ورود و تردد هیات و نظارت بر ایستگاه‌های صلواتی را بر عهده دارند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ما هیات مذهبی‌ به آن صورت که بخواهند تخلفی کنند، نداریم ولی اگر افرادی مزاحمت یا ناهنجاری‌های صوتی ایجاد کنند و یا سد معبر کنند، به آن‌ها تذکر داده خواهد شد و ان‌شاءالله مواردی که گزارش شود، رفع می‌شود.

انتهای پیام/

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.