۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 23190
  پرینتخانه » آخرین اخبار, حوادث، انتظامی, شهری تاریخ انتشار : 16 ژانویه 2024 - 19:27 |
مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا:

تکذیب ماجرای به کما رفتن یک جوان در آرامستان آستارا

 مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: انتقال پسر جوان آستارایی با اورژانس به بیمارستان بر اثر یخ زدگی در آرامستان و به کما رفتن وی صحت ندارد و هیچ شخصی با این شرایط به بیمارستان آستارا مراجعه نکرده است. به گزارش مشهدنیوز ، دکتر سید حسین احمدی با بیان اینکه به کما رفتن جوانی […]

تکذیب ماجرای به کما رفتن یک جوان در آرامستان آستارا

 مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا گفت: انتقال پسر جوان آستارایی با اورژانس به بیمارستان بر اثر یخ زدگی در آرامستان و به کما رفتن وی صحت ندارد و هیچ شخصی با این شرایط به بیمارستان آستارا مراجعه نکرده است.

به گزارش مشهدنیوز ، دکتر سید حسین احمدی با بیان اینکه به کما رفتن جوانی به علت خوابیدن در آرامستان آستارا و یخ زدگی و انتقال وی توسط اورژانس به بیمارستان آستارا صحت ندارد و کاملاً اشتباه است اظهار کرد: متاسفانه در فضای مجازی و رسانه های داخلی و خارجی شاهد انتشار این خبر نادرست بودیم و بهتر است رسانه ها در رابطه با انتشار اخبار پیگیری های لازم را داشته باشند و از منابع رسمی استعلام صحت خبر را جویا شوند.

وی افزود: پس از بررسی گزارشات، لیست مراجعان و اعزامی‌های اورژانس موردی با مشخصات ذکر شده یافت نشد و در تاریخ فوق هیچ فردی در بخش آی سی یو بیمارستان شهید دکتر بهشتی شهرستان مرزی بندر آستارا به علت کما بستری نشده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان آستارا ادامه داد: در مجموع خبر منتشر شده انتقال فرد مذکور توسط عوامل اورژانس به بیمارستان صحت نداشته و هیچ گونه مصاحبه‌ای در این رابطه با هیچ خبرگزاری انجام نشده است و از رسانه‌های مختلف درخواست می‌کنیم تا از بازنشر این خبر خودداری کنند.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.