۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24701
  پرینتخانه » استان ها تاریخ انتشار : 03 مارس 2024 - 12:08 |

جشنواره نور در بوستان کوهسنگی مشهد برپا می‌شود

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد: جشنواره نور در بوستان کوهسنگی مشهد برپا می‌شود معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جشنواره نور در بوستان کوهسنگی مشهد به وسعت ۶ هکتار با ۴۰ اتفاق نوری در ایام ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد. به گزارش مشهدنیوز از خراسان، […]

جشنواره نور در بوستان کوهسنگی مشهد برپا می‌شود

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: جشنواره نور در بوستان کوهسنگی مشهد به وسعت ۶ هکتار با ۴۰ اتفاق نوری در ایام ماه مبارک رمضان برپا خواهد شد.

به گزارش مشهدنیوز از خراسان، یوسف اسماعیل‌زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در گفتگویی با اشاره به استقبال از بهار 1403، اظهارکرد: در این طرح، اقدامات مختلفی از جمله راه‌اندازی ۴۲ مرکز اسکان‌ موقت و اضطراری با ظرفیت ۴۵ هزار و ۲۵۰ نفر و همچنین استقرار اکیپ‌های شبانه‌روزی جمع‌آوری متکدیان در نقاط مختلف شهر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: شانزدهمین جشنواره هنرهای شهری استقبال از بهار با رویکرد شهرآرایی در ۶ محور و با حضور دو هزار اثر از ۷۰۰ هنرمند که ۵۶ درصد این هنرمندان بانو هستند، اجرایی می‌شود.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: بیش از هزار نقطه جانمایی المان‌های فضای سبز انجام و ۹۰ اثر بازسازی و مرمت شده است.

اسماعیل زاده بیان کرد: جشنواره نور برای دومین دوره در بوستان کوهسنگی به وسعت ۶ هکتار با ۴۰ اتفاق نوری در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد و در بحث فراخوان نقش‌های آثار مردمی بیش از ۱۰۰ اثر در بخش نمایش به دست ما رسیده که جانمایی آثار از بیستم اسفند ماه آغاز و در بیست و هفتم رونمایی خواهد شد.

معاون فرهنگی هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری عنوان کرد: نگاه‌های محتوایی ما با توجه به ایام ماه مبارک رمضان در بخش فراخوان، رویکردهای محتوایی ماه مبارک رمضان، ایام نوروز، حضرت رضا(ع)، شهر مشهد و همچنین ایثار و شهادت بوده است؛ در بخش رویدادی نیز رویدادهای متنوعی از قبیل رویدادهای ورزشی، فرهنگی، قرآنی و نمایشگاه قرآن قبل از سال نو در نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد.

اسماعیل زاده گفت: در جشنواره نور فضایی برای نمایش در نظر گرفته شده است که در هر روز سه نمایش فاخر در آنجا اکران می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.