۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 10937
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 14 نوامبر 2020 - 16:52 |

حاجی پور: تعطیلی احتمالی، فرصتی برای سفر کردن نیست

حاجی پور: تعطیلی احتمالی، فرصتی برای سفر کردن نیست یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اعمال محدودیت های شدید و احتمالا تعطیلی دو هفته ای برخی از استان‌های کشور به معنای فراهم شدن فرصتی برای مسافرت مردم نیست بلکه این ایام برای کاهش موارد شیوع کرونا و قطع […]

حاجی پور: تعطیلی احتمالی، فرصتی برای سفر کردن نیست

حاجی پور: تعطیلی احتمالی، فرصتی برای سفر کردن نیست

یک عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اعمال محدودیت های شدید و احتمالا تعطیلی دو هفته ای برخی از استان‌های کشور به معنای فراهم شدن فرصتی برای مسافرت مردم نیست بلکه این ایام برای کاهش موارد شیوع کرونا و قطع زنجیره انتقال است.

رضا حاجی پور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به صحبت های رییس جمهور مبنی بر اعمال محدودیتهایی در سراسر کشور از اول آذرماه گفت: این محدودیتها به معنای مسافرت مردم نیست، دولت این محدودیتها را برای جلوگیری از انتقال بیشتر کرونا اعمال می کند و مردم با رعایت آن باید از گسترش بیشتر کرونا جلوگیری کنند نه اینکه این ایام را همچون فرصتی برای سفر بدانند.

وی با بیان اینکه کرونا سن و سال نمی شناسد، افزود: شرایط به گونه ای شده که کل کشور و جهان درگیر این ویروس شده و عزیزانی را از دست داده است، این بدان معناست که باید پروتکل ها را  رعایت کرد و تصور نکنیم که به دلیل سن و سال به کرونا مبتلا نمی شویم.

نماینده آمل در مجلس ادامه داد: اگر دولت دو هفته برخی شهرها را تعطیل کرد نباید مردم آن را فرصتی برای سفر به خصوص استانهای شمالی قلمداد کنند چون‌ امکانات ما به اندازه جمعیت استان است و نمی توانیم سرویس دهی مناسب داشته باشیم.

حاجی پور توضیح داد: جمعیت استان مازندران ٣ میلیون و ٣٠٠ نفر است که به اندازه آن امکانات مختلف اعم از خدماتی و بهداشتی و درمانی از دولت دریافت می کند. وقتی در این ایام محدودیت هایی اعمال می شود و افراد بخواهند به سفر بروند ممکن است ناقل بی‌علامت بوده و بسیاری را به کرونا مبتلا کرده که این مشکلات زیادی را به وجود می آورد پس از مردم می‌خواهیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و دولت نیز تمهیداتی بیندیشد؛ در خانه بمانید تا گسترش کرونا کمتر شود.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.