۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 15913
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, ایران, جام حذفی, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 08 مارس 2022 - 10:25 |

حرف‌های فرهاد مجیدی سوژه هواداران پرسپولیس

فرهاد مجیدی چند هفته قبل در رابطه با شکل برخورد کادر فنی استقلال با تیم داوران در رقابت‌های لیگ برتر حرف‌هایی زد که حالا سوژه هواداران پرسپولیس شده است.
حرف‌های فرهاد مجیدی سوژه هواداران پرسپولیس

فرهاد مجیدی در حالی هنگام تقابل با گل‌گهر سیرجان از کنار زمین اخراج شد که چند هفته قبل طی یک مصاحبه جالب مدعی شده بود پیش از هر مسابقه به داور چهارم و داور وسط می‌گوید اگر هر کدام از اعضای کادر فنی استقلال نسبت به عملکرد داوران معترض شدند آن‌ها حق دارند این شخص را اخراج کنند!
حالا هواداران پرسپولیس هم این حرف‌ها را در فضای مجازی سوژه کرده‌اند و با اشاره به اعتراضات فراوان مجیدی مقابل گل گهر برایش به طنز و کنایه نوشته‌اند: تو همان آدمی نبودی که می‌گفتی هر کس از مربیان استقلال اعتراض کرد بلافاصله توسط داوران اخراج شود؟ خودت از همه بیشتر اعتراض کردی و انصافاً باید در همان نیمه اول بازی با گل‌گهر کارت قرمز می‌گرفتی، ولی به لطف اغماض داور تا آخرین دقایق بازی کنار زمین ماندی.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.