Thursday, 28 March , 2024
شناسه خبر : 11575
  پرینتخانه » علم و فناوری تاریخ انتشار : 20 نوامبر 2020 - 15:49 |

حمایت ۶ میلیارد تومانی صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی

حمایت ۶ میلیارد تومانی صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی ۶ میلیارد تومان خط اعتباری ویژه برای برگزیدگان جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در نظر گرفته که از طریق صندوق پژوهش و فناوری اصفهان قابل استفاده است. به گزارش مشهدنیوز/ به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی […]

حمایت ۶ میلیارد تومانی صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی

حمایت ۶ میلیارد تومانی صندوق نوآوری از برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی

صندوق نوآوری و شکوفایی ۶ میلیارد تومان خط اعتباری ویژه برای برگزیدگان جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی در نظر گرفته که از طریق صندوق پژوهش و فناوری اصفهان قابل استفاده است.

به گزارش مشهدنیوز/ به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، برگزیدگان پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی می‌توانند تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی بهره مند شوند که از طریق خط اعتباری شش میلیارد تومانی اختصاص یافته به صندوق پژوهش و فناوری اصفهان اعطا می‌شود. در این راستا شرکت‌های نوپا تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان و شرکت‌های رشد یافته تا سقف دو میلیارد تومان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره شامل جهت‌دهی به فعالیت‌های فن‌آفرینانه در راستای «حل مسائل و چالش‌های اساسی کشور»، تقویت مذاکرات دوجانبه(B۲B) و سرمایه‌گذاری‌های کلان و واقعی، شناسایی و معرفی واحدهای فناور و فن‌آفرینان موفق به سرمایه‌گذاران دولتی، خصوصی و خیرین حوزه فن‌آفرینی بوده است.

مسابقه جشنواره در سه حوزه طراحان کسب‌وکار، فن‌آفرینان و بخش فرصت‌های سرمایه‌گذاری است. در بخش فن‌آفرینان شرکت‌های نوپا(کمتر از سه سال محصول به بازار ارائه کرده باشند) و شرکت‌های رشد یافته با حضور بیش از سه سال در بازار حضور داشتند. شرکت‌هایی که محصول آنها تجاری‌سازی نشده است در بخش طراحان کسب‌وکار به رقابت پرداختند.

جوایز ویژه پانزدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی شامل خدمات و حمایت‌های ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی، تسهیلات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، جوایز مشترک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، جوایز و تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، جایزه فناوری صنعت‌ساز دکتر محمود شیخ‌زین‌الدین و جوایز ارزنده بخش خصوصی است.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.