Friday, 29 March , 2024
شناسه خبر : 21278
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, اطلاعات و ارتباطات, ایران, بین الملل, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, ورزشی, ویژه, یادداشت تاریخ انتشار : 20 می 2023 - 15:19 |

خمس: پرسپولیس لایق قهرمانی بود

سرمربی تراکتور گفت: پرسپولیس رقابت بالای جدول را برد و این قهرمانی حقش بود.
خمس: پرسپولیس لایق قهرمانی بود

به گزارش ایلنا، پاکو خمز پس از دیدار دو تیم تراکتور و استقلال که با پیروزی ۷ بر یک آبی پوشان همراه بود در نشست خبری در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیمی قهرمان می شود که حقش است. فکر می کنم رقابت بالای جدول بین سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان خیلی تنگاتنگ بود و هر کدام می توانستند قهرمان شوند و در نهایت پرسپولیس این رقابت را برد و این قهرمانی حقش بود.

او در مورد شکست هفت بر یک مقابل استقلال گفت: خیلی ساده می‌توان شرایط بازی را توضیح داد. فکر می کنم وقتی یک مربی روزش نیست، از بازی گرفته تا چینش ترکیب، مرتکب اشتباه می شود، بازی به این شکل می شود. می خواهم این را بگویم که شاید اشتباهات من امروز بیشتر از بازیکنان بود و این نتیجه در پایان رقم خورد.

خمس در مورد برنامه فصل بعد خود گفت: فعلا برنامه ام این است که باید به تعطیلات بروم و بعد از آن برای بستن یک تیم خوب برای فصل بعد تلاش کنیم.

او در مورد کلیپی که در اسپانیا منتشر شد و این کلیپ مربوط به واکنش پیکه نسبت به سرمربیگری او در تیمی به اسم تراکتور بود، تصریح کرد: من چیزی ندیده ام!

سرمربی تراکتور در پاسخ به این پرسپولیس که تراکتور در زبان اسپانیایی به چه معنی است؟ تاکید کرد: تراکتور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.