- شوخی منشوری جواد خیابانی با سهراب سپهری!
- جنجال اظهارات نبویان روی آنتن زنده صداوسیما/ برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی
- نمایش درخت گیلاس و پیوند داستان نمایش با مفاهیم عاشورا
- خبرنگاران و عکاسان ورزشی در اسارت تصمیمات فدراسیون فوتبال
- موسیقی بدو بدو، عرفان طهماسبی و جام جهانی
- رویکرد جدید پزشکیان در برابر صداوسیما/ از گلایه تا خط و نشان!
یک نفر از آجرلو سوال نمی کند ۴۰۰ میلیارد را با چه مجوزی از سهام باشگاه ، پول هواداران را برداشت کرده و کجا هزینه شده است
خیلی وقته میخوام مطلبی بنویسم در باره علل درجا زدن ورزش . چون در فرهنگ ما هیچ مدیری نمی پذیرد که تعدادی آدم کاربلد ولو مخالف سلیقه اش را دور خود جمع کند و باهم کار کنند و البته کارشناسانی هم که دعوت به کار می شوند در شان خود نمی دانند با مدیر کنار بیایند . در روزگار فعلی هر مدیری در ورزش قبل از هر چیز به فکر بستن بار خویش است . در مدیریت باشگاهها خیلی شدیدتر چون حساب و کتابی نیست و طول عمر مدیریت ها به یک قل خوردن توپ بسته است . چرا الان یک نفر از آجرلو سوال نمی کند ۴۰۰ میلیارد را با چه مجوزی از سهام باشگاه که هزار تومان هزار تومان پول هواداران بیچاره بوده برداشت کرده و کجا هزینه شده است …چرا سراغی از انصاریفر و بقیه مدیران نمی گیرند . مدیران مدتی می آیند و بسته به نفوذ. و حامیانی که دارند مبالغی را تاراج می کنند و می روند ….در این باره مطلب می نویسم که چرا با وجود این همه استعداد تیم ملی با بازیکنان ۳۷ ساله به جام جهانی میرود..
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


