۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 30 April , 2024
شناسه خبر : 26715
  پرینتخانه » خانواده تاریخ انتشار : 17 آوریل 2024 - 16:29 |
انیسه خزعلی تصریح کرد:

درج نام مادران در کارت‌ ملی، شاید بعدا!

انیسه خزعلی تصریح کرد: درج نام مادران در کارت‌ ملی، شاید بعدا! به گزارش مشهدنیوز به نقل از مهر، «انیسه خزعلی» معاون امور زنان ریاست‌جمهوری، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان‌شان اظهار کرد: تا یک مرحله‌ای این کار را پیش بردیم اما پس […]

درج نام مادران در کارت‌ ملی، شاید بعدا!

انیسه خزعلی تصریح کرد:

درج نام مادران در کارت‌ ملی، شاید بعدا!

به گزارش مشهدنیوز به نقل از مهر، «انیسه خزعلی» معاون امور زنان ریاست‌جمهوری، امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به درج نام مادران در کارت‌های ملی فرزندان‌شان اظهار کرد: تا یک مرحله‌ای این کار را پیش بردیم اما پس از آن، کار متوقف شد.

وی افزود: ان‌شاءلله در آینده پیگیر این موضوع هستیم؛ قرار است در کارت‌های جدید صرفاً کد ملی قید شود و نام پدر و مادر دیگر ثبت نخواهد شد.

خزعلی در ادامه گفت: صنایع دستی متولی خاص خودش را دارد اما ما برای حمایت از بانوان در بحث تسهیلات و مجوزهای کسب و کار اقدامات لازم را در دستور کار داریم.

معاون امور زنان ریاست‌جمهوری گفت: همچنین در بحث بازارچه های فروش استان‌ها، یکی از موارد مورد اشاره در اعتبارات تصویبی برای استان‌ها حمایت از تولیدات بانوان در این بازارچه‌ها بوده است.

| منبع خبر : مهر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.