۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 23513
  پرینتخانه » آخرین اخبار, فوتبال تاریخ انتشار : 27 ژانویه 2024 - 0:01 |

درویش: سرمربی پرسپولیس یکی دو روز دیگر مشخص می‌َشود/ اوسمار گزینه است

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید از بین سه گزینه مربی‌گری پرسپولیس یک مربی تا یکی دو روز آینده انتخاب خواهد شد. به گزارش مشهدنیوز،   رضا درویش در حاشیه مراسم بزرگداشت مهرداد میناوند اظهار کرد: سومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. حضور فیزیکی‌اش را نداریم اما یادش در خاطرات باقی مانده است. باید تا زنده‌ایم قدر […]

درویش: سرمربی پرسپولیس یکی دو روز دیگر مشخص می‌َشود/ اوسمار گزینه است

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید از بین سه گزینه مربی‌گری پرسپولیس یک مربی تا یکی دو روز آینده انتخاب خواهد شد.

به گزارش مشهدنیوز،   رضا درویش در حاشیه مراسم بزرگداشت مهرداد میناوند اظهار کرد: سومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند را تسلیت می‌گویم. حضور فیزیکی‌اش را نداریم اما یادش در خاطرات باقی مانده است. باید تا زنده‌ایم قدر هم را بدانیم. میناوند اخلاق و منش و معرفت داشت و از او به عنوان یک نماد یاد خواهیم کرد. اکنون هم باید قدر بزرگ‌ترها را بدانیم.

او ادامه داد: با هماهنگی خانواده علی انصاریان اگر نیاز باشد هر کاری انجام می‌دهیم تا برای او هم مراسمی تدارک دیده شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم گفت: ظرف یکی دو روز آینده سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد و در رابطه با برانکو اجازه دهید صحبتی نکنیم. البته برانکو صد درصد منتفی نشده است.

او درباره مشکل خروجی بازیکنانی از جمله عالیشاه گفت: مشکل همه حل شده است و به اردو رفته‌اند. سید جلال حسینی هم فردا به اردوی می‌پیوندد. خودش مشکلی داشت که حالا حل کرده است و فردا به اردو اضافه می‌َشود. او به عنوان مربی در کنار تیم خواهد بود.

درویش درباره احتمال سرمربی‌گری اوسمار گفت: او هم جزو کاندیدا است. ما سه کاندید مربی‌گری داریم که اوسمار هم جزو این سه نفر است.

انتهای پیام

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.