۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 10397
  پرینتخانه » اجتماعی, استان ها تاریخ انتشار : 08 نوامبر 2020 - 22:06 |
مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

در سطح دنیا اصحاب رسانه به عنوان همکاران مدیریت بحران مطرح هستند

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر: در سطح دنیا اصحاب رسانه به عنوان همکاران مدیریت بحران مطرح هستند  مشهدنیوز/ بوشهر مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر عنوان کرد: در سطح دنیا اصحاب رسانه به عنوان همکاران مدیریت بحران مطرح هستند. خسرو دهقانی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده طی هفته‌ی گذشته گفت: […]

در سطح دنیا اصحاب رسانه به عنوان همکاران مدیریت بحران مطرح هستند

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر:

در سطح دنیا اصحاب رسانه به عنوان همکاران مدیریت بحران مطرح هستند

 مشهدنیوزبوشهر مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر عنوان کرد: در سطح دنیا اصحاب رسانه به عنوان همکاران مدیریت بحران مطرح هستند.

خسرو دهقانی در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان بوشهر با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده طی هفته‌ی گذشته گفت: در خصوص محدودیت‌های یک ماهه‌ای که قرار است از ۲۰ آبان اعمال شود، خواهش من این است که همه صنوف همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به مطلوب شدن هوا، ساعت ۱۸ به عنوان پایان کار و تعطیلی اصناف می‌تواند کمک زیادی به کنترل شرایط نماید.

این مسئول خاطرنشان کرد: ستاد ملی کرونا طرح‌هایی را در پیش دارد که یکی از آنها محله‌محور کردن مبارزه با بیماری است. همچنین طرح محدودیت یک ماهه که ضرورت دارد با همکاری مردم و ستاد در زمینه مبارزه با بیماری کووید۱۹ اقدامات لازم را داشته باشیم.

مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر نقش رسانه‌ها در بحران کووید۱۹، اظهار کرد: در بحث روزنامه‌نگاری بحران نوع برخورد با حوادث و پرداخت خبر با زمان‌های عادی متفاوت است. در سطح دنیا اصحاب رسانه به عنوان همکاران مدیریت بحران مطرح هستند.

دهقانی یادآور شد: در شرایط فعلی نمی‌توان ممنوعیت خبر ایجاد کرد اما می‌توان با رعایت اصول حرفه‌ای، اخبار را با شفافیت و وضوح لازم در زمان مناسب منتشر کرد تا مشکلات بعدی پیش نیاید.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر بحث مهم در دنیا مدیریت اطلاعات است که بسیار به آن پرداخته می‌شود. خبرنگاران باید با آگاهی و ظرافت و حساسیت تلاش کنند تا به ترس و التهاب جامعه و مردم دامن نزنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر بیان کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران باید خود را در مدیریت امنیت جامعه دخیل دانسته و به تاب‌آوری جامعه کمک کند.

خسرو دهقانی با اشاره به وظیفه رسانه در انتقال اطلاعات موردنیاز به جامعه تصریح کرد: تجمعات و مراسمات با حداقل افراد برگزار شود تا ان‌شالله شاهد کنترل روند پیشرفت بیماری باشیم.

وی اضافه کرد: مراسماتی چون تودیع و معارفه می‌تواند با استفاده از وسایل ارتباط جمعی و بدون حضور فیزیکی برگزار شود، این موضوع برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و اپیدمی کووید۱۹ بسیار اهمیت دارد.

تلاش کنیم وارد مراحل قرمز و بحرانی نشویم 

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: سعی کنیم شهرستان‌های استان بوشهر به وضعیت مشکی وارد نشوند، بعضی از صنوف واقعا باید تعطیل باشند و کار نکنند اما متاسفانه حتی در ساعات پرخطر به کار خود ادامه می‌دهند.

 

محمدمهدی خواجه‌ئیان با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در استان بوشهر اظهار کرد: هنوز هم جا دارد که تبلیغات محیطی بیشتری با موضوع کرونا و آگاهی و اطلاع‌رسانی به مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه واکسن آنفلوآنزا برای بخشی از گروه‌های پرخطر تزریق شده است، ادامه داد: انتظار داریم ورود و خروج‌ها با سخت‌گیری بیشتری کنترل شود که متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: با توجه به شرایط بحرانی کووید۱۹ در کشور، تلاش ما باید این باشد که استان بوشهر و شهرستان‌ها وارد مراحل قرمز و بحرانی نشود.

انتهای پیام/

نویسنده : سمیه زحمت کش
به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.