۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Thursday, 18 April , 2024
شناسه خبر : 20331
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, تیتر یک, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی تاریخ انتشار : 09 اکتبر 2022 - 9:45 |
جام ملت‌های فوتسال آسیا:

دست ایران از قهرمانی کوتاه ماند / جام به ژاپن رسید

تیم ملی فوتسال ایران موفق نشد در دیدار با ژاپن در فینال مسابقات آسیایی به برتری برسد.
دست ایران از قهرمانی کوتاه ماند / جام به ژاپن رسید

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ژاپن از ساعت 20:30 امروز در فینال شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا، در سالن سعد العبدالله شهر کویت به مصاف هم رفتند که ژاپن با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

تیم کشورمان در نیمه اول این مسابقه برعکس دیدارهای گذشته خود نتوانست فرصت‌های چندانی بسازد، اما در دقیقه 15 توسط سعید احمد عباسی به گل رسید. در حالی که تنها یک دقیقه بیشتر از گلزنی ایران نگذشته بود، کازویا شیمیزو در دقیقه 16 روی اشتباه محمد حسین درخشانی گل تساوی سامورایی آبی را به ثمر رساند. سعید مومنی سنگربان ایران در این نیمه، بارها دروازه شاگردان وحید شمسایی را نجات داد.

ایران در نیمه دوم نیز صاحب موقعیت‌های گلزنی دیگری شد که بهره‌ای از آن نبرد. آرتور اولیویرا در دقیقه 27 گل دوم ژاپن را روی یک ضربه ایستگاهی و روی غافلگیری بازیکنان ایران در دروازه تیم کشورمان جای داد. حملات یوزهای ایرانی در ادامه مسابقه و حتی استفاده از بازی پنج‌نفره هم نتیجه‌ای در پی نداشت.

احمد عباسی در دقیقه 40 به اشتباه دروازه ایران را باز کرد و علیرضا جوان در همین دقیقه موفق به گلزنی شد، اما ژاپن با پیروزی در این بازی توانست برای چهارمین بار، مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا را به دست آورد.

وحید شمسایی از سال گذشته که هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت، تغییر نسل گسترده‌ای در این تیم به وجود آورد و بازیکنان جدیدی چون علیرضا جوان، محمد حسین درخشانی و حمزه کدخدایی را وارد تیم ملی کرد. ایران در دیدارهای گذشته خود پیروزی‌های مقتدرانه‌ای مقابل اندونزی، چین تایپه، لبنان و ویتنام به دست آورد که این بردها برای رقم زدن سیزدهمین قهرمانی تیم کشورمان کافی نبود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.