۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 21145
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, اقتصادی, ایران, تیتر یک, حقوقی و قضایی, حوادث، انتظامی, خانواده, دولت, دیگر رسانه ها, سلامت, سیاسی, شهری, شورای نگهبان, علم و فناوری, مجلس, نظامی, ویژه تاریخ انتشار : 04 آوریل 2023 - 13:38 |
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دیر یا زود طومار زندگی دشمنان به دست همرزمان حاج قاسم درهم پیچیده می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بدانند به برکت خون شهداء و حاج قاسم سلیمانی که احیاگر این نسل و نسل های آینده تا ابد خواهد بود، دیر یا زود طومار زندگی ننگینشان به دست همرزمان حاج قاسم در هم پیچیده خواهد شد.
دیر یا زود طومار زندگی دشمنان به دست همرزمان حاج قاسم درهم پیچیده می‌شود

امیر کیومرث حیدری پیش از ظهر امروز ۱۵ فروردین ماه در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهداء به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیام ما برای مردم ایران این است، تا ولایت فقیه و تا شهیدان و عاشقان شهادت هستند، بدانند اسلام و قرآن حامی خواهد داشت.

وی افزود: امامت و ولایت پیوسته مورد حمایت عاشقان این جبهه خواهد بود و میهن ما در پناه خون شهداء و در پناه عظمتی که شهداء در رکاب ولایت ایجاد کردند، کشوری امن و امان برای زندگی خواهد بود.

حیدری تصریح کرد: دشمنان اگر انواع ترفندها را ابتدا برای سرنگونی نظام و وقتی موفق نشدند، برای منحرف کردن اصول کلی نظام به کار برده و طرفی نبستند و امروز که جنگ ترکیبی را با تمام توان علیه جمهوری اسلامی اجرا می کنند، بدانند به برکت خون شهداء و حاج قاسم سلیمانی که احیاگر این نسل و نسل های آینده تا ابد خواهد بود، دیر یا زود طومار زندگی ننگینشان به دست همرزمان حاج قاسم در هم پیچیده خواهد شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.