۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 15321
  پرینتخانه » آخرین اخبار, استان ها, تیتر یک, دولت, سیاست خارجی, سیاسی تاریخ انتشار : 21 فوریه 2022 - 9:20 |

رئیس جمهور راهی قطر شد

رئیس جمهور کشورمان با دعوت امیر قطر، راهی این کشور شد. آیت الله سید ابراهیم رئیسی لحظاتی پیش برای شرکت در اجلاس بزرگ گازی جهان تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.
رئیس جمهور راهی قطر شد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی لحظاتی پیش برای شرکت در اجلاس بزرگ گازی جهان تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.استقبال رسمی از سوی امیر قطر در دیوان امیری، گفت‌وگو با تمیم بن حمد و مذاکرات هیئت های عالی دو کشور و امضای چند قرارداد و تفاهمنامه از برنامه های روز نخست سفر  رئیسی به قطر است.رئیس جمهور همچنین در جمع ایرانیان مقیم قطر حضور می یابد و نشستی نیز با تجار قطری و ایرانی خواهد داشت.رئیسی در دومین روز سفر در ششمین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز شرکت و سخنرانی خواهد کرد.

در این اجلاس سران و مقامات ارشد کشورهای ابرصادرکننده گاز حضور دارند و تعدادی از آنها در حاشیه نشست با رئیس جمهور کشورمان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.وزرای امور خارجه، نفت، میراث فرهنگی و گردشگری و رئیس دفتر رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.