۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Tuesday, 16 April , 2024
شناسه خبر : 16660
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, استان ها, تیتر یک, دیگر رسانه ها, سلامت تاریخ انتشار : 30 مارس 2022 - 20:12 |

رئیس جمهور وارد مشهد شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دقایقی پیش در هجدهمین سفر استانی خود، به همراه تعدادی از وزرا و اعضاء هیات دولت با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد، استاندار و جمعی از مسئولان خراسان رضوی وارد مشهد مقدس شد.
رئیس جمهور وارد مشهد شد

زیارت بارگاه منور رضوی(ع)، دیدار با علما و روحانیون، ملاقات با تعدادی از خانواده‌های شهدا، حضور در جمع فعالین اقتصادی استان با رویکرد توجه به شعار سال و حضور در نشست شورای اداری استان، از جمله برنامه‌های رئیس دولت در این سفر دو روزه است.

همچنین در جریان این سفر ۱۴ نماینده ویژه ریاست جمهوری که عمدتا از بین وزرا هستند، به شهرستان‌های استان اعزام خواهند شد و با مسئولین شهرستانی و مردم گفت‌وگو و مشکلات را بررسی خواهند کرد و در جلسه شورای اداری جمع‌بندی‌های خود را در نزد ریاست محترم جمهور مطرح خواهند کرد.

در این سفر وزرای کشور، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، معاون اجرایی رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس جمهور را همراهی می‌کنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.