۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 12291
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 21 فوریه 2021 - 16:28 |

رئیس سازمان بسیج: سپاه تا آخر کنار زلزله‌زدگان دنا می‌ماند/ وسایل ‌مورد نیاز را به منطقه انتقال می‌دهیم

رئیس سازمان بسیج از تداوم خدمات‌رسانی در سی‌سخت خبر داد و تأکید کرد: سپاه برای رفع مشکل زلزله‌زدگان شهرستان دنا تا آخر پای کار است. سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در بازدید از شهر زلزله‌زده سی‌سخت اظهار داشت: تا روزی که مشکلات زلزله‌‌زدگان حل نشود سپاه و بسیج با تمام وجود برای کمک […]

رئیس سازمان بسیج: سپاه تا آخر کنار زلزله‌زدگان دنا می‌ماند/ وسایل ‌مورد نیاز را به منطقه انتقال می‌دهیم

رئیس سازمان بسیج از تداوم خدمات‌رسانی در سی‌سخت خبر داد و تأکید کرد: سپاه برای رفع مشکل زلزله‌زدگان شهرستان دنا تا آخر پای کار است.

سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در بازدید از شهر زلزله‌زده سی‌سخت اظهار داشت: تا روزی که مشکلات زلزله‌‌زدگان حل نشود سپاه و بسیج با تمام وجود برای کمک به مردم زلزله‌‌زده دنا کنار آن‌‌ها هستند.

وی در خصوص خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده اعلام کرد: در حد توان برای تأمین داروی مورد نیاز مردم زلزله‌زده کمک می‌کنیم و خدمات‌رسانی سپاه در حوزه‌های مختلف به‌ویژه درمان در مناطق زلزله تداوم می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج با تأکید بر اینکه سپاه تا بهبود شرایط کنار مردم است، افزود: عبور از این بحران نیازمند حفظ آرامش مردم است و انتظار می‌رود برای مدیریت این موضوع مردم همکاری کنند.

سلیمانی  با بیان اینکه دستگاه‌های سپاه برای خدمات‌رسانی آماده هستند، افزود: اگر مردم اجازه دهند وسایل آنها را به مکان مورد نظرشان انتقال می‌دهیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.