۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Friday, 26 April , 2024
شناسه خبر : 19944
  پرینتخانه » آخرین اخبار, آموزش, اجتماعی, استان ها, ایران, جام حذفی, خانواده, دیگر رسانه ها, سلامت, شهری, علم و فناوری, فوتبال, فوتبال اروپا, لیگ برتر, لیگ قهرمانان آسیا, ورزشی, ویژه تاریخ انتشار : 13 آگوست 2022 - 11:47 |

رامین رضاییان یک تنه استقلال شکست داد

تیم فوتبال سپاهان به طلسم شکست‌ناپذیری آبی‌پوشان پایان داد.
رامین رضاییان یک تنه استقلال شکست داد

مشهد نیوز – امیر حسین شکوهی اصل ؛ دراولین بازی بیست و یکمین فصل لیگ برتر ایران با برگزاری دیدار دو تیم استقلال تهران و سپاهان اصفهان آغاز شد. دو تیم عصر امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که درنهایت با برتری دو بر صفر زردپوشان به پایان رسید. این درشرایطی است که با اعلام سازمان لیگ، دیدارهای هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار شد و همین موضوع باعث شده بود سکوهای خالی ورزشگاه به شدت احساس شود.

وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه دو دستیار خارجی اسکوچیچ در ورزشگاه حاضر شدند تا نظاره‌گر دیدار افتتاحیه لیگ باشند.
نیمه اول با بازی فیزیکی و درگیرانه بازیکنان دو تیم و البته با مالکیت آبی‌پوشان همراه بود. البته هیچکدام از دو تیم نتوانستند موقعیت‌سازی کنند و هیچ موقعیت خطرناکی دروازه دو تیم را تهدید نکرد.در دقیقه ۵۳ روی یک ضدحمله علی‌نژاد به سمت محوطه جریمه استقلال رفت و با یک پاس کاتبک یاسین سلمانی را در موقعیتی عالی مقابل دروازه صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک بغل پای ساده دروازه استقلال را باز کرد.در دقیقه ۵۷ رامین رضاییان در یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه استقلال شد و با بغل پا، به سمت دروازه استقلال شوت زد اما با برخورد به روزبه چشمی، برای بار دوم دروازه استقلال باز شد.نکته قابل توجه این بازی، انتقال دستورات تاکتیکی ساپینتو و مورایس، سرمربیان پرتغالی دو تیم در کنار زمین بود که با شور و هیجان، شاگردان خود را هدایت می‌کردند.

نویسنده : امیر حسین شکوهی اصل
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.