۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Monday, 29 April , 2024
شناسه خبر : 14550
  پرینتخانه » جام حذفی, فوتبال, لیگ برتر, ورزشی تاریخ انتشار : 02 فوریه 2022 - 12:06 |

رکورد ویژه پرسپولیس؛ ۲ جام در یک سال؟

مهم‌ترین بازی هفته بعد فوتبال ایران، بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان خواهد بود.
رکورد ویژه پرسپولیس؛ ۲ جام در یک سال؟

با پایان مسابقات ملی، حالا مسابقات لیگ داخلی باز هم مسیر پر سروصدای هفته‌های پیش رو را می‌سازد. طی هفته آینده تیم فوتبال پرسپولیس بازی سوپرجام را برابر فولاد برگزار خواهد کرد و تیم استقلال هم در دیداری معوقه از هفته شانزدهم در تهران به مصاف تیم هوادار می‌رود.
پرسپولیس در حالی بازی سوپرجام را برگزار خواهد کرد که در سال‌های گذشته در ۴ دوره متوالی از این مسابقات قهرمان شده، اما شگفت این که سرخپوشان تنها ۲ بازی در مسیر کسب ۴ عنوان قهرمانی انجام داده اند.
بخوانید…
خطر بزرگ در کمین کاپیتان استقلال!
اتفاق عجیب درباره رامین رضاییان؛ پرسپولیس آخرین امید
سرخپوشان در سال ۹۶ تیم نفت تهران و در سال ۱۴۰۰ تیم تراکتور را بردند تا ۲ بار فاتح این مسابقات شوند، اما در سال‌های دیگر یک بار به خاطر انصراف استقلال از انجام بازی سوپرجام قهرمانی به پرسپولیس رسید و یک بار هم پرسپولیس قهرمانی توام را در لیگ و جام حذفی به دست آورده و قهرمان سوپرجام هم شد.
حالا پرسپولیس در حالی به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد رفت که در سال جاری، مسابقه سوپرجام سال گذشته هم برگزار شده و حالا پرسپولیس می‌تواند برای اولین بار در یک سال فاتح ۲ دوره مسابقه سوپرجام فوتبال کشور باشد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.