۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Saturday, 27 April , 2024
شناسه خبر : 24817
  پرینتخانه » لیگ برتر تاریخ انتشار : 09 مارس 2024 - 13:19 |

زنی که قرار است دربی را قضاوت کند

زنی که قرار است دربی را قضاوت کند: خوشحالم این تابو می‌شکند بعد از منتشر شدن اخباری مبنی بر اینکه احتمال قضاوت داوران زن در شهرآورد تهران وجود دارد؛ حالا خداداد افشاریان رسما این خبر را تائید کرد و مهسا قربانی، یکی از دو داور زنی که لایسنس وی‌ای آر را دارد؛ در اتاق وار […]

زنی که قرار است دربی را قضاوت کند

زنی که قرار است دربی را قضاوت کند: خوشحالم این تابو می‌شکند

بعد از منتشر شدن اخباری مبنی بر اینکه احتمال قضاوت داوران زن در شهرآورد تهران وجود دارد؛ حالا خداداد افشاریان رسما این خبر را تائید کرد و مهسا قربانی، یکی از دو داور زنی که لایسنس وی‌ای آر را دارد؛ در اتاق وار دربی تهران حضور خواهد داشت. ذکایی گفت: اینکه من و خانم قربانی در اتاق وار برای قضاوت در دربی حضور داشته باشیم، احتمال بسیار زیادی دارد. ما سال ۲۰۲۱ لایسنس وار را دریافت کردیم، اما کمتر کسی در خصوص آن صحبت کرد و بیشتر تمرکز معطوف به داوران آقا بود. اما برای اتفاقی که درحال رقم خوردن است واقعا هیجان‌زده هستم.
به گزارش مشهدنیوز، بعد از منتشر شدن اخباری مبنی بر اینکه احتمال قضاوت داوران زن در شهرآورد تهران وجود دارد؛ حالا خداداد افشاریان رسما این خبر را تائید کرد و مهسا قربانی، یکی از دو داور زنی که لایسنس وی ای آر را دارد؛ در اتاق وار دربی تهران حضور خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

باما دقایقی قبل از انتشار این خبر، مهناز ذکایی، دیگر داوری که شایعاتی در خصوص احتمال حضور او در اتاق وار شهرآورد شنیده می‌شود؛ در گفت و گویی از احتمال بسیار زیاد برای رقم خوردن این اتفاق تاریخی خبر داد.
ذکایی در ابتدای این گفت و گو گفت: اینکه من و خانم قربانی در اتاق وار برای قضاوت در دربی حضور داشته باشیم، احتمال بسیار زیادی دارد. ما سال ۲۰۲۱ لایسنس وار را دریافت کردیم اما کمتر کسی در خصوص آن صحبت کرد و بیشتر تمرکز معطوف به داوران آقا بود. اما برای اتفاقی که درحال رقم خوردن است واقعا هیجان‌زده هستم.
او در ادامه گفت: بالاخره فوتبال ایران هم باید این‌کار را شروع می‌کرد تا بتواند در مبحث داوری خودش را به کشورهای دیگر نزدیک کند. خوشحالم که بالاخره این تابوشکنی اتفاق می‌افتد.
گفتنی است که قضاوت داوران زن در مسابقات مردان، یکی از الزامات فیفا برای صدور مجوز قضاوت آن‌ها در مسابقات جام جهانی زنان بود و مهسا قربانی به دلیل عدم قضاوت در مسابقات مردان، نتوانست در جام جهانی ۲۰۲۴ زنان قضاوت کند.
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.