۞ سخن روز
تنها انقلاب خطرناک، انقلاب گرسنگان است. من از شورشهایی که دلیل آن بی‌نانی باشد، بیش از نبرد با یک ارتش دویست‌هزارنفری بیم دارم! ناپلئون بناپارت
Sunday, 28 April , 2024
شناسه خبر : 14236
  پرینتخانه » ورزشی تاریخ انتشار : 30 ژانویه 2022 - 11:42 |

سرقت از منزل فرهاد مجیدی

منزل فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال مورد سرقت قرار گرفت.
سرقت از منزل فرهاد مجیدی

شنبه شب گذشته منزل فرهاد مجیدی مورد سرقت قرار گرفته و برخی از اموال سرمربی استقلال دزدیده شده است. مجیدی خود در  خانه حضور نداشته است. از میزان خسارت‌های وارد شده به منزل مجیدی، اطلاعات دقیقی وجود ندارد اما در حال حاضر مجیدی و باشگاه استقلال پیگیر مسائل و خسارات این سرقت هستند.فرهاد مجیدی شب گذشته در خانه ویلایی خود متوجه سرقت از منزلش شد.سرمربی استقلال وقتی به خانه خود که 2 طبقه است مراجعه کرد متوجه سرقت گاو صندوقی شد که در آن وسایل گرانقیمتی داشت. سارقان در اقدامی عجیب گاو صندوق سنگین خانه مجیدی را در فرصت مناسب از منزل وی خارج کرده ‌اند و خسارت سنگینی به وی زدند.

مجیدی بعد از این جریان با پلیس تماس گرفت و از آنها خواستار پیگیری سرقت از منزلش شد. اما در گاو صندوق مجیدی چه محتویاتی وجود داشت؟ وی به پلیس اعلام کرده چند ساعت گرانقیمت، پول نقد، دلار و چک‌هایی داشته که گم شدن آنها برای وی دردسر ایجاد خواهد کرد.قرار شد سرمربی استقلال برای اعلام سرقت چک ها به بانک مراجعه کرده و چک‌های خود را مسدود کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.